Fandom

BIONICLE Wiki

Zaria

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Ám annyi biztos, hogy ő egy elszánt lény, akinek folyton muszáj valamivel lekötnie az erejét. Szüksége volt egy feladatra, így Tahu úgy döntött, egy olyat ad neki, ami még az ő képességeit is próbára teszi.”
-Narrátor, The Yesterday Quest

Zaria egy vas Toa, akit arra osztottak be, hogy találja meg a Nagy Lényeket.

Életrajz Szerkesztés

Zaria, egy Fe-matorán aki Toává alakult.

Miután a Makuta Testvérisége fellázadt a Nagy Szellem ellen, minden Vas Toát elfogott és megölt a Testvériség. Zaria volt az egyetlen aki túlélte a népirtást.Zariának később sikerült Megölnie egy Makutát, hogy mentse az életét, ezzel megsértve a Toa Kódexet.

Spherus Magna

Miután Makuta meghalt a harcban, Zaria otthagyta a Matoran Univerzumot és a Spherus Magnára költözött. Később felkeresték őt, valamint Orde és Chiara Toát, hogy Mata Nui azt kérését teljesítsék, hogy keressék fel a Nagy Lényeket. Ereje használatával, Zaria gyorsan véget vetett az Orde és Chiara Toa közti veszekedésnek, ami lehetővé tette, hogy Onua elmondja Tahu utasítását. Nemsokkal később Gelu megérkezett és azt monda ő lesz a vezérük.

Mint Vas Toa, Zaria képes létrehozni, irányítani és elnyelni a fémes Protodermisz-t.

Zaria ellenkezik azért, mert korábban megsértette a Toa Kódexet, ezért kiközösítettnek érzi magát.Ő hihetetlenül vezérelt, de kell valami produktív neki, hogy összpontosíthatja az energiáit, ezért is választotta Tahu.

Megjelenések: Szerkesztés

- The Yesterday Quest( első megjelenés)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki