Fandom

BIONICLE Wiki

Vasfarkas

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

"Előttük több tucat farkas sorakozott fel, kiknek teste az izom és szőr meg matt fém különös keveredése volt. A sötétségben a szemeik, mint a kegyetlenség fénypontjai világítottak. Tarduk orrát megcsapta a hideg vas bűzével keveredő pézsma szaga."
- Narrátor, a Nagy Lények talánya

A Vasfarkas egy biomachnikus, ragadozó faj, amit a Nagy Lények hoztak létre.

eredendő oldal: Fajok

Történelem Szerkesztés

A Nagy Lények által létrehozva, a Spherus Magnán a farkasok kénytelenek voltak segíteni a bolygón dúlt háborúban. A Farkasokat Surel kiképezte és harcba vitte őket.

Végül a Bara Magnára érkeztek, és kénytelenek voltak ott maradni, mert ez volt a legnagyobb letört táj. A farkasok végül felvándoroltak a Fehér Kvarc Hegységbe Surellel, akit védtek a veszélyes terep elől és ellátták élelemmel, ugyanis Surel a sérülései miatt, amiket a háborúban kapott, megakadályozta, hogy maga vadásszon.

Később egy kis vadászó farkascsapat találkozott, a Tarduk által vezetett expedícióval. A vadászok egy ideig követték az Agorikat, akik megkíséreltek egy szökési manővert, bár a farkasokat nem sikerült átverni. A csapatot becsalogatták a barlangjukba, ahol az Agori szembetalálkozott Surellel. A Glatorian elmesélte a farkasok történelmét. Hamarosan felbukkant a Jég és a Tűz Elemi Lord, és mialatt egymással harcoltak, a farkasok visszavonultak a területről, és elmentek.

A Farkasok fém és szerves anyag hibridjei, ami a teremtésük eredménye. A testük szerves része emiatt furcsa szagot bocsájt ki.

Kiváló vadászok és nyomkövetők, a farkasokat kiképezték a harcra, hogy segíthessenek a Spherus Magnán, a Magháborúban.

Apróságok Szerkesztés

A Vasfarkast Bzpower fórum vezetője -Shannara épített meg a "KanohiJournal Storyline Contest #3: Iron Wolf MOC Section" Ez került az első helyre, és elfogadták a hivatalos modellnek.

Megjelenések Szerkesztés

Extrém Link Szerkesztés

Brickshelf Galéria

Vasfarkas
Iron wolf.png
Fajok
Képesség(ek) ismeretlen
Terület(eik) Fehér Kvarc Hegység
Státuszuk ismeretlen
Kiejtés N/A

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki