FANDOM

"Előttük több tucat farkas sorakozott fel, kiknek teste az izom és szőr meg matt fém különös keveredése volt. A sötétségben a szemeik, mint a kegyetlenség fénypontjai világítottak. Tarduk orrát megcsapta a hideg vas bűzével keveredő pézsma szaga."
- Narrátor, a Nagy Lények talánya

A Vasfarkas egy biomachnikus, ragadozó faj, amit a Nagy Lények hoztak létre.

eredendő oldal: Fajok

Történelem Szerkesztés

A Nagy Lények által létrehozva, a Spherus Magnán a farkasok kénytelenek voltak segíteni a bolygón dúlt háborúban. A Farkasokat Surel kiképezte és harcba vitte őket.

Végül a Bara Magnára érkeztek, és kénytelenek voltak ott maradni, mert ez volt a legnagyobb letört táj. A farkasok végül felvándoroltak a Fehér Kvarc Hegységbe Surellel, akit védtek a veszélyes terep elől és ellátták élelemmel, ugyanis Surel a sérülései miatt, amiket a háborúban kapott, megakadályozta, hogy maga vadásszon.

Később egy kis vadászó farkascsapat találkozott, a Tarduk által vezetett expedícióval. A vadászok egy ideig követték az Agorikat, akik megkíséreltek egy szökési manővert, bár a farkasokat nem sikerült átverni. A csapatot becsalogatták a barlangjukba, ahol az Agori szembetalálkozott Surellel. A Glatorian elmesélte a farkasok történelmét. Hamarosan felbukkant a Jég és a Tűz Elemi Lord, és mialatt egymással harcoltak, a farkasok visszavonultak a területről, és elmentek.

A Farkasok fém és szerves anyag hibridjei, ami a teremtésük eredménye. A testük szerves része emiatt furcsa szagot bocsájt ki.

Kiváló vadászok és nyomkövetők, a farkasokat kiképezték a harcra, hogy segíthessenek a Spherus Magnán, a Magháborúban.

Apróságok Szerkesztés

A Vasfarkast Bzpower fórum vezetője -Shannara épített meg a "KanohiJournal Storyline Contest #3: Iron Wolf MOC Section" Ez került az első helyre, és elfogadták a hivatalos modellnek.

Megjelenések Szerkesztés

Extrém Link Szerkesztés

Brickshelf Galéria

Vasfarkas
Iron wolf.png
Fajok
Képesség(ek) ismeretlen
Terület(eik) Fehér Kvarc Hegység
Státuszuk ismeretlen
Kiejtés N/A

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki