Fandom

BIONICLE Wiki

Umbra

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

250px-Comic Laser Lance.png

Umbra

Umbra a Nagy Lények egyik teremtménye, akit azért hoztak létre, hogy az Élet Maszkját őrizze.

ÉletrajzSzerkesztés

Umbrát 100,000 évvel ezelőtt hozták létre a Nagy Lények, hogy őrizze az Ignika Kanohit. Miután létrehozták, őt azonnal az Élet Kamráján kívülre tették, hogy védje azt. Azért az Umbra nevet adták neki, mert az azt jelenti, hogy az árnyék legsötétebb része. Úgy gondolták, ez elbátortalanítja azokat, akik a maszkot szeretnék megszerezni. Bár nem volt tag, Umbra Artakha Kezét is szolgálta. Amikor Helryx feloszlatta ezt a szövetséget, és átalakította Mata Nui Rendjére, Umbrát a szervezet szolgálójának jelölték ki. Mivel ugyanaz volt a feladata a Rendnél , mint amit korábban is végzett, vállalta a feladatot.

79,100 évvel ezelőtt Toa Jovan és csapata bementek az Élet Kamrájába - mikor Mata Nuit a Nagy Kataklizma fenyegette – és legyőzték az őrzőt, majd elvitték az Élet Maszkját. De később, miután Mata Nui biztonságba került, visszahozták, hogy őrizze tovább, és folytassa feladatát.

Nemrég a Toa Inikának is szembe kellett szállnia Umbrával, hogy elérjen az Élel Kamrájához. Amiért nem ölték meg a Protodax nevű vadállatot, Umbra jutalmul nem ölte meg a Toát. Umbra arra használta a hihetetlen sebességét, hogy lefegyverezze a hősöket, de leállították mikor Matoro arra használta az elemi hatalmát, hogy az őrt elcsúsztassa. Ekkor a fény gyorsaságához hasonló sebességgel támadott, de Matoro jéggel borította be a barlang falát. Nuparu akkor odacsalta magához Umbrát, aki vadul visszaverődött a jégről, majd addig pattogott a falaknak ütközve, míg végül eszméletét vesztette. Umbra jelenleg várja, hogy az Ignika visszakerüljön hozzá, és tudja folytatni az élethosszig tartó végzetét.

Képességek és jellemvonásokSzerkesztés

Umbra nagyon hideg, és teljesen elkötelezett a munkájába. Még akkor is, ha tudja, kik állnak az útjába, ősök vagy gonosztevők, ez nem számít neki; nekik bizonyítaniuk kell a rátermettségüket azáltal, hogy legyőzik őt. Mindig megpróbálja legyőzni ellenfeleit - még a legkeményebb harcosokat is -, mert az a kötelessége, hogy az Ignikát védelmezze. Bár Umbra fény hatalmainak nincs olyan nagy kiterjedési köre, mint Takanuvának, tud néhány olyan dolgot csinálni, amire Takanuva nem képes. A Rothukájába erős fényt tud táplálni. Umbra az egyetlen ismert személy, akinek nincs árnyoldala. Így, ha a belső fényét lecsapolnák, meghalna.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A neve latinul azt jelent ,hogy az árnyék legsötétebb oldala.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki