Fandom

BIONICLE Wiki

Tahu (2. generáció)

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Izzítsd fel a BIONICLE® akciót Tahuval – a Tűz urával! Rögzítsd a láva szörfdeszkát az erős, beállítható figurának a lábára és szörfölj a vulkáni kráterbe, és érezd, ahogy az izgalmas felpörgetnek! Majd válaszd a szörfdeszkát 2 lenyűgöző elemi tűzpengére, amelyek máris harcra készek! Kapcsold be az ütésre kész harci kart, hogy elsöpörd a Koponyapók próbálkozásait Tahu maszkjának letépésében, aki elsőként szerezné meg a varázslatos Arany maszkot!”
http://www.BIONICLE.LEGO.hu/
Tahu volt Toa és a Tűz Mestere a Okoto.

Történelem Szerkesztés

Miután idézés a Védelmező vének, Tahu és a többi Toa landolt Okoto és belefogott egy küldetést, hogy megtalálják a teremtés maszkot és a harc a gonosz. Miután Tahu landolt találta magát köszöntötte a tömeg a falusiak. Míg a Tűz Védelmezője magyarázta Tahu sorsát, Koponyapókok rajtaütöttek a kis párt. Tahu gyorsan és véletlenül védte a teljes lakosság egy csoportja Koponyapókok, így a falusiak, hogy meghajoljon vele. A Toa és a Védelmezője majd elindult, hogy igényt a hatalom maszkját, az Arany Tűzmaszkot.

A 2 utazott hetekig amíg el nem érték a legnagyobb és a legtöbb erőszakos vulkán Okoto, amely Tahu felmászott a Tűz Védelmezője hátán. Amikor elérték a tetején, a Tűz Védelmezője védte Tahu egy horda zöld Koponyapókok használja a tűz elemi fegyverét, míg a Toa azt állította, az Arany Maszk. Odabent, Tahu láva fórumon, hogy elérje a maszkját, és ahogy odaért a maszkot, a Tűz Védelmezője elfogyott a lőszer. Segítségével a maszkját, a Toa felkelt a Tűz Védelmezője, akik elvesztették aktualitásukat Koponyapókok. Tahu legyőzte őket nagyon könnyen, és hamarosan elindult az ősi város.

Amikor elérte az ősi város, Tahu találkozott a többi Toa, egyre egy érv a vezetést a Kopaka. Miután Onua törte fel a harcot, a Toa meghatározott kapuin, ahol találkoztak a Koponyapókok Lordja. Miután nem egyénileg legyőzze a gonosz, a Toa összeállt, és legyőzte azt. Pillanatokkal később a Toa hallotta a maszk készítő kommunikál velük keresztül arany maszk. Ő dícsérte őket a bátorságukat, és utasította őket, hogy keresse nyughelyet. Tahu és a többi mesterek, majd elindult, hogy megtalálja Ekimu, maszkok vezeti őket.

Személyiség Szerkesztés

Tahu volt ismert a nagyhangú, a bátorság és a szerencse. Amikor eljött a teljesítményt, tetszett neki, hogy a dolgokat, hogy a szélsőséges, és arra törekedett, hogy meghaladja a várakozásokat. Másrészt, Tahu lehetne inkább forró edzett, és tetszett neki, hogy tartja magát a leghősiesebb a Toa. Ő volt a tendencia, hogy feledékeny, amely ismert volt, hogy őt bajba. Azonban, mint Tahu is volt a tendencia, hogy nagyon szerencsés, mindig sikerült jött ki győztesen.

Hatáskörrel és eszközökkel Szerkesztés

Tahu volt képes irányítani a tűz és a rezisztens volt a hő kárt.

Tahu forgatta egy pár tűz pengék, mint a primer fegyvereket, amelyek egyesítik egy Láva szörfdeszka a fürdet szörfözés. Miközben a szörfdeszkát, azt is lehet használni két kisebb arany kardokat, amelyek egyébként tárolt hátán. Viselt tűzmaszkot, valamint az arany tűzmaszk.

Apróságok Szerkesztés

  • A 2014 New York-i Comic Con, világos változata az új Hau tervezési adták. Csak 1500 a maszkok készültek.
  • Ez a készlet tartalmaz 89 darab.
  • Elején 2015, a transz-neon narancs maszk tűz tette meg kell küldeni minden online vásárlás a LEGO honlapján.
Toa (2015)(v|e)
TahuGaliLewaPohatuOnuaKopaka

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki