Fandom

BIONICLE Wiki

Tahu (1. generáció)

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Tahu — forrófejű, de önzetlen Tűz Toa Matája és vezetője a Toa csapat feladata, hogy felébresszék a Nagy Szellem, Mata Nui. Miután kitett Energizált Protodermisz, ő át egy Toa Nuva. Azonban ő végül visszatért az ő eredeti formájában a Kanohit Ignika.

Életrajz Szerkesztés

Toa Mata Szerkesztés

Korai élet Szerkesztés

Tahu és a többi csapata születtek Artakhát és az első felébredt Daxia. Ott, ők vezették be egymásnak, és azt mondta a sorsukat egy láthatatlan Helryx, hogy a gyám a Nagy Szellem, Mata Nui. Aztán elküldte őket képezni a harcban Hydraxon. Egyik órák tartalmazza támadja és tett le az Energia kopó Spinax. Egy másik gyakorlat, Hydraxon vette a Kanohit és elrejtette őket a szigeten. Tahu tervezett módon levette Kanohit Hau ki egy gleccser, amíg rájött, hogy Lewa Hydraxon a lényeg az, hogy kényszerítik őket, hogy a munka, mint egy csapat. Azon az éjszakán, Tahu és Kopaka hagyták magukat elfogni a Mata Nui Rendjének a várat, így tudtak bejutni. Ott találkozott Helryx Toa, vezetője a Mata Nui Rendje, aki beleegyezett, hogy elmondja nekik, a küldetés és a jövőben, miután a két Toa követelt választ.

Miután befejezte a képzést, a Toa Mata ezután küldött Karda Nui, hogy megvédje a Av-Matoran, akik dolgoznak ott, hogy felkészüljenek a Nagy Szellem ébredés. A hat Toa ostromolnak Rahik ben éppen érintette a furcsa energia tüskék és a Avohkah, érző villám Rahi-melléktermékek a Matorán munkájával. Néhány hét után a harcok a Avohkah és Rahi legyőzték őket, és az Av-Matoran készen vannak a munkájával. Tahu és Kopaka vezette a többieket a Codrexbe, a furcsa, gömb alakú épület ágyazott egyik cseppkövek. Az ajtó bebörtönözték őket belülről belépést követően, és a két Toa elmagyarázta, mit tanultak Helryx a csapattársak. Ha elmentek, az újonnan fejlődő energia viharok, amelyek túlterhelésre Karda Nui lenne párolog őket. Tahu és Kopaka majd azt mondta a csapattársak, hogy meg kellett lakni Toa doboz miatt Codrexbe hiánya életfenntartó funkciók, és az alvás, amíg eljött az idő, amikor Mata Nui szükség van rájuk. A Toa belépett a védő doboz, és ott is maradtak kómás évezredek.

Az doboz kellett volna indítani az eget Matoran Univerzum eseményeket követően a Nagy Kataklizma és föld a Mata Nui szigetén. A Toa küldetése az volt, hogy folytatódik Kini-Nui leszállnak Metru Nui, és továbbra is, hogy felébressze a Nagy Szellem. Azonban a hibás működés okozta, hogy a palackokat, hogy ehelyett a tengertől a sziget körül. Egy évezreden kannában lebegett ott, amíg Takua gyűjtött a Toa köveket Mata Nui, amely aktivált olyan jelet, amely idézte a doboz, hogy a sziget partján.

Mata Nui Szerkesztés

Törekvés a maszkok Szerkesztés

Tahu Toa tartály érkezett a tengerpart közelében, Ta-Wahi. Amikor Tahu-t alakult ki, úgy találta, hogy melyek azok a mechanikus alkatrészek válik ki. Ő olvasztott össze a darabokat, és rájött, hogy nem emlékszik, hogy ki volt, vagy mit csinál ott. Fejezte frusztráció, hogy képtelen felidézni bármit, végül eszébe jutott a neve, és újra felfedezte a tűz erejét. Ő kószált Ta-Wahi, végül megérkezett a elszenesedett erdő. Ott támadt rá négy Matoran, élén a kapitány a Ta-Koro Guard, Jallert. Elfogták Tahu egy fa Rahik csapda, de Tahu könnyen leégett a csapdát a tűz kard. A matoránok támadni őt, de Vakama a Turagát Ta-Koro megjelent csata előtt is sor került, és azt mondta a csapat, hogy Tahu volt Toa és védő. Matoran és Turagát vett Tahu Ta-Koro ahol Vakama beszámolt neki a Makuta Teridax. Teridax volt Mata Nui ezer éve, gyötrő a Matoran. Tájékoztatta Tahu, hogy az egyetlen mód, hogy szembe Teridaxot közvetlenül az volt, hogy összegyűjtse a hat nagy Kanohit maszkok rejtett az egész szigeten. Toa Tahu majd megkezdte az útját, hogy megtalálja őket.

Hamarosan Tahu teljesítette az öt másik Toa, Kopaka, Gali, Lewa, Pohatu, és Onua. Mindegyikük közös mesék, hogyan érkeztek a Mata Nui, kivéve a lefoglalt Kopaka. Ezután kezdtek beszélgetni, hogy hogyan fogják találni a Kanohi maszk. Tahu, Gali, Pohatu és Onua egyetértettek abban, hogy az lenne a legjobb, hogy keressen párban, míg Kopaka és Lewa akart egyedül dolgozni. A közepén a következő érvek, a vihar kitört okozta Teridax. Miután a megfélemlítés a Makuta, a Toa úgy döntött, hogy külön utakon, ami feldühítette Tahu.

Az ő dühös hangulatban, Tahu majdnem leégett Jallert, aki megpróbálja megtalálni őt. Jaller mondta neki a helyét egy Kanohit Akaku, úgy gondolták, hogy az egyik legmélyebb barlangok Onu-Wahi. Tahu átkutatta Onu-Wahi, végül jön egy olyan területre, egy mély gödör közepén, és egy hosszú híd nyúlik át a másik párkányra, ahol a maszk volt. Tahu kezdte a hídon, amikor több tucat Kofo-Jaga skorpiók megtámadta őt, csatolva a testét. Elemi erővel csak hogy a lények erősebb, Tahu indult essek körül a keskeny hídon. A kis Rahik nem tudták megtartani a testét, és beleesett a szakadékba alább. Tahunak ugrott vissza a hídra, egy KoFo-Jaga még tartja tovább. Eltávolítása a lény, aki észrevette, hogy a fertőzött Kanohit testén. Tahu levette a kis maszkot, és a KoFo-Jaga, most mentes Teridax, eliszkolt. A felfedezés lakozik a fejében, miközben kivette a Akaku.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki