Fandom

BIONICLE Wiki

Tűzdracax

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„A legutóbbi újoncaink egyike,Tűzdracax kilóg a sorból:nem érez gyűlöletet a Toa iránt,és nem érdekli a kapzsiság,a hatalom utáni vágy. Csatlakozott a Sötét Vadászokhoz egyetlen okból:Visorakot ölni.”
-Az Árnyékos,Sötét Vadászok

Tűzdracax egy bosszúval telt Sötét Vadász,aki mély gyűlöletet érez a Visorakok iránt.

Életrajz Szerkesztés

Tűzdracax valaha egy Metru Nuitól délre fekvő,ismeretlen sziget Ta-Matorán lakója volt. Amikor szülőhazáját Visorak horda támadta meg,ő és a társai megmenekültek,de Tűzdracax egy Energizált Protodermissel teli tárnába. Túlélte a zuhanást,de az anyag hatására átalakult.

A Visorak okozta trauma miatt máig gyűlöli a pókszerű lényeket. Csatlakozott a Sötét Vadászokhoz,csak hogy harcolhasson a Makuta Testvériség ellen. Egyszer felbérelték egy szigeten tartózkodó Visorak horda megölésére. Amikor az életben maradt Visorakok visszahúzódtak Artidaxra a Visorak szívének parancsára,Tűzdracax elhagyta a szigetet,és még a Sötét Vadászok Xiára költözése előtt visszatért Odinára.

Tűzdracax a Visorakokat okolja a jelenlegi állapota miatt,ezért örökké él benne a bosszúvágy irántuk. Tűzdracax nem szereti,ha kódnevén szólítják,helyette jobban kedveli a sajátját.

Olyan Rhotuka képességgel bír,amely képes felszívni az összes hőenergiát a levegőből,és azután egy forró és lángokból álló energiasugár formájában ellenfelére irányítani.

Eszközök

Tűzdracax rendkívül kemény pajzsot és pengére szerelt Rhotuka kilövőt használ.

Apróságok Szerkesztés

  • Tűzdraxacot Michael Steiger alkotta meg.
  • A legtöbb Sötét Vadásszal ellentétben Tűzdracaxnak nincs kódneve.

Megjelenések Szerkesztés

  • BIONICLE:Fejlesztett Enciklopédia

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki