Fandom

BIONICLE Wiki

Szilárd Levegőbuborék

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Szilárd Levegőbuborékokat lőszerként használták a Légtüzelőkbe,és Mahri Nui lakosainak levegőforrásai voltak.

Történet Szerkesztés

A Levegőbuborékokat a Hydrukák gyűjtik össze,feltételezhetően az egyetlen faj,amely képes érzékelni a levegőt a Levegőnövények között. A Levegőbuborékok kilövése egy Le-Matorán ötlete volt,aki azt hitte,lovagolhat rajtuk nagyobb sebességgel,mint ahogy egy Ga-Matorán úszni képes. Az első kísérlete egy Tarakava karmai közt ért véget,a Matoránt pedig soha többé nem látták. A többiek elvetették az utazás ötletét,és a kilövőkből fegyvereket készítettek. Az új eszköz nagyon hatásosnak bizonyult a tengeri lényekkel szemben,akik számára a levegő mérgező,míg a Matoránokra ártalmatlan.

Készlet leírás Szerkesztés

A Szilárd Levegőbuborékok 2007-ben tűntek fel több készletben is műanyag,sárga és piros árnyalatos golyóként. A kis Dekar,Defilak Matorán és Hydruka készletekhez két-két Szilárd Levegőbuborék járt. Emellett a Barraki Deepsea Patrol,Toa Undersea Attack és Toa Terrain Crawler nevű készletek tartalmaztak néhányat.

Megjelenések Szerkesztés

  • BIONICLE Legendák 6:Az elveszett város
  • BIONICLE Legendák 7:A Verem Rabjai
  • A Pusztítás álmai
  • Barraki Platform Játék(nem valós megjelenés)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki