Fandom

BIONICLE Wiki

Surel

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

"- Megtört világban élünk, Agori, és az ilyen helyen semmi sem marad ép és érintetlen. Az élet folyamát eltérítik, eltorlaszolják, félrevezetik, sőt még – mondta, miközben letekintett saját nyomorék testére – minden képzeleten felül el is torzítják."
- Surel, a Nagy Lények talánya
Surel.png

Surel, a Kanohi Journal verseny győztes rajzán.

Surel egy ősi harcos, aki a Glatorian fajjal együtt harcolt a Magháborúban.

AdatokSzerkesztés

Törzs: Jég(azelőtt)
Eszközök: Bot; tőr
Státusz: Él
Fellelhetőség: Fehér kvarchegy

TörténeteSzerkesztés

Több 100.000 évvel ezelőtt Surel a jég törzs tagja volt és a törzs irányítása alatt harcolt a Magháborúban, Spherus Magna bolygóján. A háború alatt Surel vasfarkasokat képzett ki, akiket a Nagy Lények teremtettek, hogy a háborúban harcoljanak. Surel a háborúban komolyan megsérült és azt hitték róla, hogy meghalt.

Sok évvel később három Agoriból álló csapat (Tarduk, Crotesius és Kirbold) érkezett a barlang közelébe, ahol Surel tanyázott. Surel találkozott velük és elmesélte, hogy mi történt vele 100.000 évvel ezelőtt. Surel elmondta a három Agorinak, hogy az Elemi Lordok kiszabadultak a börtöneikből és újra fenyegetik a bolygót. A társalgást félbeszakította egy lavina, amit a jég Elemi Lordja indított el, végül ezt a tűz Elemi Lordja elhárította, ezalatt Surelék elmenekültek. A menekülés alatt Surel figyelmeztette a triót a potenciális veszélyekről. Surel rájött, hogy az Agorik meghallgatták a figyelmeztetést, de akkor sem fognak visszaforsulni. Crotesius türelmetlen lett és mondta a harcosnak, hogy álljon félre az útból, mire Surel egy tőrt kapott elő és a tűz Agori torkához szegezte. Viszont nem tett vele semmit, tőrjét elrakta és az útjára engedte a három Agorit.

Képességek és jellemvonásokSzerkesztés

A háborúban szerzett sérülése miatt Surel kénytelen botra támaszkodva mozogni. A testében keletkezett kár miatt a vadászatot és a harcot mellőznie kell, ezeket a farkasaira bízza. Ennek ellenére vészhelyzetben még képes gyorsan és precízen mozogni.

EszközökSzerkesztés

Surel fegyvere közé tartozik egy tőr és egy bot, amit a talpon maradásra használ.

Megjelenés(ek)Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki