Fandom

BIONICLE Wiki

Spinax

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Ha Spinax képes nyomon követni egy prototidát egy bolygón keresztül,akkor egy felfegyverzett őrült felkutatása nem lehet probléma.”
-Toa Mahri Matoro,Bukás

Spinax Hydraxon Energiakutyája volt,és hosszú időre társult egy Maxilos robottal is.

Életrajz Szerkesztés

Set Spinax in Toa Mahri.png

Spinax a BIONICLE:Toa Mahriban

Spinaxot Hydraxon használta a Toa Maták kiképzéséhez. Egyszer egész Daxián keresztül üldözte gazdája parancsára a Toákat egyenként,és Kopaka volt az egyetlen,aki el tudott menekülni előle,miután szilárd tömbbé fagyasztotta. A kiképzés után Hydraxon egy Maxilos robotnak adta a kutyát.

A Nagy Kataklizma után Spinax kétéltűvé mutálódott a Verem Mutagénje miatt. Amikor Hydraxon rájött,hogy Teridax irányítja Spinax Maxilos őrrobot-tulajdonosát,visszanyerte az irányítást Spinax fölött,és Maxilosra/Teridaxra uszította a „Mana Zya” paranccsal. Jelenleg pedig Hydraxonnak segít elkapni a szökött rabokat a Verem körül. A Páros már elkapta Kalmah-ot,Ehleket,Nocturnt,Mantaxot és Pridakot.

Set Spinax in Command Toa Jaller.png

Spinax a Command Toa Jallerben

Miután Teridax meghalt,Spinax kénytelen volt átvándorolni a Matorán Univerzumból Spherus Magnára,ahol Mata Nui visszaváltoztatta a mutációból.

Energiakutyaként,Spinax képes felkutatni egy lényt bárhol az univerzumban annak energia lenyomata alapján. Arra lett tanítva,hogy hűséges legyen Hydraxonhoz,és kövesse a parancsait.

BIONICLE.com statisztika: Erő:9

Fürgeség:10

Kitartás:9

Ész:7

Nyomkövető érzék:17

Készlet leírás Szerkesztés

Set Spinax as a set.png

Spinax készletben

Spinax és egy Maxilos robot 2007 augusztusában jelent meg a „Maxilos & Spinax” nevű nagydobozos készletben. A készlet 256 darabból állt,ebből 54 kellett Spinax összeépítéséhez. Spinax tüskéi rugalmas műanyagból készültek,az állkapcsa pedig kinyitható,és becsukható.

Megjelenések Szerkesztés

  • BIONICLE Legendák 10: A Titkok Mocsara(visszatekintésben)
  • BIONICLE Legendák 7: A Verem Rabjai
  • 9.képegény: Harc a mélyben
  • BIONICLE:Toa Mahri
  • 10.képregény: Mata Nui halála
  • 11.képregény: Egy Hős halála
  • BIONICLE Legendák 8: Bukás
  • BIONICLE Fejlesztett enciklopédia(csak említve)
  • BIONICLE:Makuta útmutatója az univerzumról
  • Command Toa Kongu(nem valós megjelenés)
  • Command Toa Jaller(nem valós megjelenés)
  • Hydraxon vadászat játék(nem valós megjelenés)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki