Fandom

BIONICLE Wiki

Sentrakh

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„A leghűségesebb szolgám,Sentrakh az egyetlen lény ebben az univerzumban,akiben úgy hiszem,bízhatok.”
-Az Árnyékos,Sötét Vadászok

Sentrakh egy élőhalott Sötét Vadász,és az Árnyékos hűséges testőre.

Életrajz Szerkesztés

Set Sentrakh.png

Sentrakh

Az Árnyékos valaha kísérleteket folytatott,amelyek még hűségesebbé tették a Sötét Vadászokat vezetőjükhöz. Sentrakh volt az egyik tesztalany. A kísérlet sikerrel járt,és Sentrakh teljesen az Árnyékosnak szentelte magát. Habár a folyamat lerombolta Sentrakh elméjét,ezért az Árnyékosnak újra meg kellett tanítania mindenre. Emellett a kísérlet megváltoztatta a létformáját is,melynek következtében képtelen volt élni és meghalni is,normális dolgok hatására.

A múltban az Árnyékos előszeretettel alkalmazta őt a bukott Sötét Vadászok büntetésére. Sentrakh hatékony munkája egy szóbeszédet keltett szárnyra,miszerint Odina az áldozatainak szellemeitől kísért.

Mikor az Árnyékos Mentru Nuira utazot kideríteni,mi történt Krekkával és Nidhikivel,Sentrakh is vele tartott. A városban Sentrakh követte Toa Vakamát a Nagy Templomhoz. Megtámadta a Tűz Toáját,de Vakamának sikerült robbanást előidéznie az épületben,és Sentrakh vereséget szenvedett. A testőr túlélte,és Mesterével együtt visszatért Odinára,ahol segített neki felépülni a Teridax elleni harcból.

Set Sentrakh2.png

Sentrakh a BIONICLE:Sötét Vadászok című könyvben

Miután a Pirakák fellázadtak,az Árnyékos elküldte Sentrakhot Voya Nuira,hogy kapja el őket vagy végezzen velük,ha túl sok bajt okoznak. Ám mikorra Sentrakh megérkezett,Voya Nui már visszatért eredeti helyére,a Déli Kontinenshez,hála a Toa Mahrinak. Így a testőr visszatért Odinára,ahonnan hamarosan a közelgő Rahkshi invázió miatt Xiára kellett mennie társaival együtt.

Teridax halála után Sentrakh elhagyta a Matorán univerzumot.

Sentrakh bír illúzió,árnyék és molekulabontás erőkkel,elmetöréssel és dematerializáló Rhotuka kilövője van. Csöndes,végtelenül hűséges,és bárkit örömmel megbüntet,aki fenyegetni meri a Mesterét. Élőhalottnak mondják,mert nem képes élni és meghalni sem,ahogyan a Matoránok értelmezik az életet és a halált. Sentrakh nem emlékszik rá,hogy kicsoda valójában,mi történt vele a múltban vagy hogyan kapta az erőit.

Eszközök

Sentrakhnak több karma és pengéje van,mellettük pedig egy Rhotuka kilövője.

Készlet leírás Szerkesztés

Set Sentrakh3.png

Sentrakh készlet fromában

Sentrakh készlet formában a Sidorak és Keetongu készletekből állítható össze.

Megjelenések Szerkesztés

  • BIONICLE Legendák 4:A Gonosz Hagyatéka
  • BIONICLE Kalandok 10:Időcsapda
  • BIONICLE:Sötét Vadászok(csak említve)
  • BIONICLE Enciklopédia(csak említve)
  • BIONICLE:Kibővített Enciklopédia(csak említve)
  • BIONICLE:Makuta útmutatója az univerzumról

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki