Fandom

BIONICLE Wiki

Sötétség

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Minden uralkodónak van egy árnyéka, egy lény, aki figyel és vár a nap minden pillanatában. A gyengeség első pillanatában az árnyék lecsap, legyőzi az uralkodót ,és elfoglalja a trónját, mint jogos vezető.”
-Az Árnyékos,Sötét Vadászok

Sötétség" egy figyelmes Sötét Vadász, aki figyelemmel követi az Árnyékos tetteit és parancsait, hogy biztosítsa, a vezetője nem válik könyörületessé és együtt érzővé.

Életrajz Szerkesztés

Set Sötétség.png

Sötétség

Sötétség állandóan az Árnyékost figyeli, vár a pillanatra ,mikor a Sötét Vadászok vezetője hibázik, így ekkor megölheti őt, és átveheti volt vezére tisztségét. Ha az Árnyékos más szigetekre utazik ,Sötétség is követi őt, megfigyelés céljából. Ha nem tart a vezérével, akkor is képes látni őt. Ritkán hagyja magára az Árnyékost,csakis akkor,ha engedetlen Vadászokat fegyelmez.

Mikor a Pirakák megpróbáltak fellázadni Odina ellen,Sötétség rövid időre otthagyta az Árnyékost,és beszélt a lázadókkal. Figyelmeztette őket,hogy vigyázzanak,mert az Árnyékos tudja,mire készülnek.

Sötétség az Árnyékossal és a többi Sötét Vadásszal együtt Xiára költözött. Jelen volt,mikor a Vadászok vezére vírusokat talált,majd megölte Őst,valamint a Barrakikkal megbeszélt találkozón is.

Toa Császárság-Alternatív Univerzum

Ebben az alternatív univerzumban Sötétség Pohatu lázadó csapatának tagjaként a Metru Nuin tartózkodó Sötét Vadászokat toborozta össze a Tuyet ellen irányuló támadáshoz. Az ezt követő harcban Sötétség az erőit használva bejutott a Colosseumba a falon keresztül,de egy Tuyet keltette árvíz elsodorta a Maszkok Csarnokától,és vízbe fulladt.

Sötétség képes átsuhanni szűk helyeken. Az egyik legerősebb Sötét Vadásznak tartja magát,képes lenne legyőzni az Árnyékost is,ha a helyzet úgy kívánná.

Az Árnyékos körül történő események nagy része nem érdekli Sötétséget. Fő célja,hogy vár az Árnyékos első hibájára,és ekkor megölheti őt,s átveszi a Sötét Vadászok vezetését.

Eszközök

Sötéstégnek többféle karma és pengéi vannak,amelyek a legtöbb anyagot átvágják.

Apróságok Szerkesztés

  • Sötétséget Richard Glover alkotta meg.
  • Sötétség nem visel Kraahkan Kanohit,csak a megalkotója adta neki,a történetben nem viseli.

Megjelenések Szerkesztés

  • BIONICLE Legendák 4:A Gonosz hagyatéka
  • Sötét tükör(egy alternatív univerzumban)
  • Végzet háború
  • BIONICLE:Fejlesztett enciklopédia

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki