Fandom

BIONICLE Wiki

Sötét Vadász/Makuta Testvériség háború

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Sötét Vadászokat hívtál magad mellé,és feláldoztad őket a saját őrült terveidért. De a Makuta Testvériség egyetlen tagja sem árulhatja el a Sötét Vadászokat ily módon. Ezért dúl most ez a háború köztünk!”
-Az Árnyékos,Időcsapda

A Sötét Vadász/Makuta Testvériség háború egy két szervezet közötti konfliktus volt,amely a Vahi kanohiért vívott csatával kezdődött.

Történet Szerkesztés

Teridax,a Makuta Testvériség vezetője megparancsolta a három szolgálatában álló Sötét Vadásznak,hogy folytassák a tervet a befejezéséig. A Metru Nui fölötti hatalomátvétel után Teridax megölt két Sötét Vadászt,Krekkát és Nidhikit,így visszanyerte az erőit. Metru Nui elpusztult a Makuta okozta káoszban. Az Árnyékos,a Sötét Vadászok vezetője és testőre,Sentrakh,Metru Nuira utazott kideríteni,hogy mi történt a két Vadászukkal. Teridax árulása végül kiderült,és az Árnyékos hadat üzent a Testvériségnek.

Háború Szerkesztés

Miután Teridax párbajban legyőzte az Árnyékost,majd az utóbbi Sötét Vadászokat küldött a Makuta Testvériség és szövetségesei ellen. A háború egyenlőtlennek bizonyult a Testvériség fölénye miatt,ám ők még el voltak foglalva a Nagy Kataklizma következményeivel,így nem tudtak teljes figyelmet szentelni a háborúnak. A Sötét Vadászok rajtaütésszerű támadásaikkal felbosszantották a Makutákat.

Egy sikeres Makuta roham a háború közepe táján megemlítést érdemel. A támadás a Destral Motor megszerzésével ért véget,amit ezután Antroz vett használatba.

Roodaka,egy Vortixx is bekapcsolódott a háborúba kettős ügynökként,és mindkét frakciónak adott el információkat a másikról azok tudta nélkül. Az Árnyékos azonban rájött a kétszínűségére,és egy csapat Sötét Vadászt küldött a megölésére.

Teridax tervének teljesítéséhez több erős Makutát küldött Karda Nuiba. A számbeli elmaradásuk ellenére a Testvériség egyre kevesebb figyelmet fordított a háborúra.

A Makuta Erőd ostroma

Egy volt Makuta erődöt megfigyelve egy Sötét Vadász részleg egy hatalmas Makuta haderő támadásával szembesült. Zaktan korábban kapott egy táblát Roodakától az erőd történetéről,és felfedezett rajta egy titkos termet,amely Teridax tervének részét képezte. Mialatt a többiek harcoltak,ő és a Skakdi társai,Thok és Reidak elmenekültek a termen át,így egyedüliként túlélték az ostromot.

Következmények Szerkesztés

Mata Nui Rendje felkereste a Sötét Vadászokat,akik önként elküldték harcosaikat a Rend saját háborújába,végleg befejezve ezzel a Sötét Vadász/Makuta Testvériség háborút.

Megjelenések Szerkesztés

  • BIONICLE Kalandok 10:Időcsapda
  • BIONICLE Legendák 4:A gonosz öröksége(visszatekintésben)
  • Mutran krónikája(csak említve)
  • BIONICLE Legendák 1:A Végzet szigete(csak említve)
  • BIONICLE Fejlesztett enciklopédia(csak említve)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki