FANDOM

„Küldd el őt egy tárgy ellopására egy fellegvárba. Először le fogja dönteni a várat,azután előkeresi a tárgyat a romok közül. De ameddig a módszerei beválnak,megpróbálom nem figyelembe venni őket…és persze a szagát.”
-Az Árnyékos,Sötét Vadászok

„Roahmozó” egy különleges,brutális Sötét Vadász.

Életrajz Szerkesztés

Set Rohamozó.png

Rohamozó

Rohamozó eredetileg egy Kane-Ra volt,de valahogyan mutálódott,és képes beszélni és értelmes lényhez hasonlóan gondolkodni. Végül a Sötét Vadászok találtak rá,és bevették maguk közé.

Hatalmas ereje miatt az Árnyékos mindig nagy létszámú ellenséges csapat ellen küldi Rohamozót. Ennek ellenére még sosem veszített.

Akkoriban,mikor a Pirakák elpártoltak a Sötét Vadászoktól,Rohamozó azt a megbízást kapta,hogy kapja el vagy eliminálja az Odináról elszökött Matorán munkás csapat tagjait.

Teridax halálával a Nagy Robot annyira megsérült,hogy többé már nem lehetett benne élni,ezért Rohamozó a Matorán Univerzum többi életben maradt lakójával együtt Spherus Magnára,az új otthonukra vándorolt.

Rohamozóban heves gyűlölet él minden Rahi faj,főleg a Muakák iránt. Nem szokta becserkészni áldozatait,és nem is stratégiai gondolkodó,de mindezt erejével ellensúlyozza.

Habár már nem egy Kane-Ra,még mindig ugyanolyan meggondolatlan.

Eszközök

Rohamozó éles pengéket van felfegyverezve a karjain,és egy fejszével,amely felszívja egy ellenfél elemi erejét,és visszaküldi rá. Ezt a fegyvert Rohamozó egy Toától szerezte,akit feltehetően megölt.

Érdekességek Szerkesztés

  • Rohamozót Thane Ratliff építette meg.

Megjelenések Szerkesztés

  • BIONICLE:Kibővített Enciklopédia

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki