Fandom

BIONICLE Wiki

Rockoh T3

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Animation Rockoh T3.png

A Rockoh T3 felfedi magát a Codrexben.

AdatokSzerkesztés

Használó: Toa Nuva Pohatu

Funkció: Repülés, küzdelem, Energiavihartól való elszökés

Státusz: Használatban, tárhelye ismeretlen

TörténeteSzerkesztés

Comic Rockoh T3.PNG

A Rockoh T3 a képregényben.

A Rockoh T3-mat Arthaka hozta létre és a Jetrax T6 és az Axalara T9 mellett tárolták a Codrexben, még a Toa Mata megalkotása előtt.

Amikor a Toa Nuva belépett a Codrexbe, a Rockoh T3-at Pohatu fedezte fel. Miután a Jetraxot ellopta, Pohatu rögtön az üldözésére eredt a Rockohval. Sikerült egyszer a Jetraxot egy kőkézzel megfognia. De Antroznak sikerült kiszabadulnia és lelőtte a Rockohot.

Egy idő után Pohatu újra visszanyerte a járműve irányítását, ő és Lewa a jetrax felé repültek és remélték, hogy ha feláldozzák a járműveket, akkor képesek lesznek megállítani Antrozt. De az utolsó pillanatban Antroz elhagyta a gépet. Kopaka viszont két jégfallal leállította a gépeket. Ezután elfoglalta helyét a gépben.

A Rockoh T3 a két testvérgépével az Axalara T9-el és a Jetrax T6-tal kimenekültek a hét Toával Karda Nuiból és a mögöttük tomboló energiavihartól. Elég rátermettek voltak és megszöktek Metru Nuira. A három jármű csatlakozott a Tetsvériség elleni csatához és sikerrel jártak.

JellemzőkSzerkesztés

A Rockoh elvan látva egy Midak fénygolyólövővel és képes az ellenséget egy energiamezőbe ejteni. A fegyverek és a váz a Rockoh T3-mon protoacélból készült. Akár két és fél-millió font lökést kifejthet a T3 motorja. A gép kitűnően manőverezhető és valójában gyorsabb, mint a legnagyobb testvérhajója, az Axalara T9, de a fegyverek erősebbek a piros gépen.

Készlet információSzerkesztés

Rockoh T3 2.png

Pohatu irányítja a Rockoh T3-mat.

A Rockoh T3 készlet nagy dobozos készletként jelent meg 2008 nyarán.A készlet 390 elemet tartalmaz, amiből 353 darab a gépet, 37 darab pedig az adaptív páncéllal felszerelt Pohatu Nuvát építi fel.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki