Fandom

BIONICLE Wiki

Pusztító

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Pusztító egy Sötét Vadász.

Életrajz Szerkesztés

Devastator.png

Pusztító

Pusztító Karzahni királyságából származik,és a sziget kopár,tüzes sziklái között bukkant fel elsőnek. Sötét és kellemetlen otthona miatt gyorsan eluralkodott rajta a sötétebb énje,és erejét olyan dolgok pusztítására használta,amelyek az útjába kerültek.

Később a Sötét Vadászokhoz került,és taggá vált. Így kapta a Pusztító kódnevet. Romboló természete miatt a lopakodó típusú küldetései többnyire katasztrófával végződtek.

Egy különleges küldetésen Pusztítót más Sötét Vadászok(Triglax és Gladiátor) társaságában elküldték a Nui Kő megszerzésére,amely a Metru Nuin tartózkodó Tuyet Toa birtokában volt. Mialatt Tuyet a saját maga által elkövetett gyilkosságokkal vádolta meg a Vadászokat,így vezetve félre a társait,akik éppen a Vadászokkal keveredtek harcba. Pusztító egy Toa Nidhikivel vívott csatából vesztesen kikerülve tért vissza Odinára.

Pusztítót utoljára egy Odina melletti szigeten látták,amint fizetséget gyűjtött be a Vadászoknak tartozó lakosoktól.

Pusztító képes homokká változtatni a testét,és eltűnni a talajban,ezáltal váratlan támadásokat hajthat végre,vagy elmenekülhet ellenfelei elől. Hajlamos az elméjével támadás előtt sziklaesőt zúdítani áldozatára.

Pusztító rendkívül magabiztos és nagyképű,véleménye szerint Mata Nui után saját magát tartja az egyik legerősebb teremtménynek. Hatalmak végtelen sorát birtokolja,köztük öt Toa erejét és a tűzlégzés képességét,amivel élő lávává válik,és megidézheti a halottat is. Azonban eddig semmi nem bizonyítja,hogy képes bánni a felsorolt erőkkel.

Apróságok Szerkesztés

  • Pusztítót Nate McCarthy alkotta meg.

Megjelenések Szerkesztés

  • Tuyet Toa halálai

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki