Fandom

BIONICLE Wiki

Orde

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

"Én voltam az első Pszionika Toa, egyben az első Toa egyike. Ámde, mondhatni, egy kissé túl... agresszívan használtam az erőmet. Akkoriban nehéz természetű voltam. És a rövid türelem meg a pszionika rossz dolgokhoz vezet... néha igen rosszakhoz."
Toa Orde, The Yesterday Quest

Orde egy férfi Pszionika Toa, akit abban a küldetésben vesz részt, hogy megtalálja a Nagy Lényeket.

Életrajz Szerkesztés

Orde-ot egyként hozták létre,mint az egyik első Toáját, soha nem volt Matorán, de ő volt a Pszionika első Toája .

Első feladata az volt, hogy a vad Zyglakot, a fizikai erejével lenyugtassa. Mindazonáltal a vérmérséklete miatt hamar véget ért, arra használva a hatalmait, hogy még dühösebbé tegye őket. Ezt követően a Pszionika minden Matoránját és Toáját később átprogramozták nőkként, mert a női incidens miatt azt hitték, hogy finomabbak, mint a férfiak.

A karriere alatt egyszer arra használta a hatalmát, hogy megmentsen egy tucat csapdába ejtette Matoránt a Sötét Vadászoktól, bár képtelen volt elkerülni a saját elfogását. A Sötét Vadászok kikérdezték Orde-t, közben a Toa Csapatja többi tagja megmentette őt.

Teridax Uralma Szerkesztés

Miután Teridax átvette a Matoran Univerzumot, Orde bekapcsolódott az ellenállási erőfeszítésekbe, miközben végül kijutott a Nagy Szellem Robotból, a Bara Magna bolygójára, ahol részt vett Bara Magnai Csatában. Teridaxot végül megölte Mata Nui, aki egyesítette Spherus Magna bolygóját, és a Toa győzedelmet aratott Makuta erői fölött.

Spherus Magna Szerkesztés

Onua, Tahu, és Gali később felkereste őt, Chiarát, és Zariátát. Orde olvasott Onua elméjében, és tudomást szerzett a küldetésükről, hogy megtalálják a Nagy Lényeket és elmondják nekik, hogy Spherus Magna eggyesült, így teljesítsék Mata Nui kérését. Onua tovább magyarázta a küldetést, ahogy a Glatorian Gelu megérkezett, és Orde arra használta a Pszionika hatalmát, hogy felfedje, hogy az útjukon ő volna a vezetőjük.

Mint Pszionika Toa, Orde képes, hogy irányítsa a telepatikus energiát és létre hozza; mindazonáltal, abban eltér a legtöbb elemtől, Orde nem tud a telepatikus energiát elnyelni. Orde-ról azt mondják, hogy rossz hozzáállása van, de viszont hihetetlenül bátor és erős, a viszontagságainak ellenében.

Megjelenése Szerkesztés

-The Yesterday Quest(első megjelenés)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki