BIONICLE Wiki

Onua (1. generáció)

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Ez az oldal a helyzet az eredeti változata a karakter. Lehet, hogy keres a újraindította változata a karakter helyett.

Onua volt a csendes és filozófiai a Föld Toa Matája/Toa Nuvája.

Történelem Szerkesztés

Toa Mata Szerkesztés

Küldetés maszkok Szerkesztés

Miután Onua kannája leszállt a parton Mata Nui, és kinyitotta, Onua újjá magát. Elkezdett ásni egy alagutat, és történt ásni egyenesen egy Onu-Matoran alagút. Találkozott Onepu, aki bevezette őt a Turagát Whenua. Whenua tájékoztatta őt a küldetése, hogy gyűjtsön több kiváló Kanohit maszkok az Erő és a vereség Teridaxot és felébreszti a nagy szellem Mata Nui.

Onua találkoztunk a többi Toa Mata röviden: Tahu, Gali, Lewa, Pohatu, és Kopaka. Úgy döntöttek, hogy szét keresni a Kanohit maszkokat. Során a keresés, Onua mentett Lewa egy Muaka majd attól, hogy fertőzött.

Végül a 6 megállapították minden a maszkok, és leszállt a Kini-Nui be Mangaia. Találkoztak a Manas, rák-szerű Rahi, hogy legyőzte olvasztásával a Toa Kaita. Onua része lett Akamai a Tahunak és Pohatunak; A többi Toa lett Wairuha.

A Toa majd visszatért a normális formáját és találkoztak az árnyék Toa, sötét változatai magukat. Ők végül legyőzte őket elnyelő saját árnyéka társaik be magukat. Ezután harcoltak Makuta magát, álcázza magát, mint egy Matoran, majd változó üregbe pusztítás. Ők legyőzték kombinálásával hatáskörüket.

A Bohrok háború Szerkesztés

De a Toa nem ölte Makuta; ő csak gyengült. Miközben készült a következő csatában a Toa, felébredt a Bohrok raj. Ezek célja az volt, hogy tisztítsa le a Mata Nui szigetén, így a Nagy Szellem lehetett felébredt, de Makuta felébresztette őket túl korán, így a fenyegetés a Matoran a szigeten.

Miután legyőzte a raj Pahrak és Kohrak Ta-Wahi, Turagát Vakama kiderült, hogy a Toa, hogy kellene gyűjteni a 48 különböző típusú Krana. Ők szét újra. Onua ment Onu-Koro gyűjteni Krana a Gahlok támadó ott.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki