Fandom

BIONICLE Wiki

Okoto

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Okoto volt a sziget, amelyen a Maszk Döntéshozók és Védelem élt, és ahol a Toa ment a küldetést a Maszkok Hatalom.

Történelem Szerkesztés

A lakosság a Okoto, a védelem és a maszk döntéshozók, harmóniában élt egy időben. Miután a csata között Ekimu és Makuta, a sziget súlyosan megsérült, és a Maskmakers nyújtott be végtelen álom. A Maszk Alkotás, Maszk Ellenőrzés, és a Maszkja Végső Hatalom szétszóródtak, és rejtve maradtak, hogy a lakosság hosszú ideig. Később, a Toa érkezett, arra készül, hogy megtalálják a maszkok és a rend helyreállítása érdekében a szigetre.

Földrajz Szerkesztés

Okoto volt környezetvédelmi sokszínű szigeten, 6 különböző környezetekben megfelelő a 6 elem a védelem, nagyjából osztva a hegység. Minden régió adott otthont a falu fólia. Máshol Okoto voltak a romok egy ősi város, őrzik a Koponyapókok lordja.

Magyar név Eredeti név
A Tűz régió Region of Fire
A Tűz régió heves és vad vulkánokkal teli. Magma ömlik ki a hatalmas hegyek oldalán és széles tűzfolyamként száguld dél felé, hogy a nagy tengerbe jutva hatalmas, sistergő párafelhőket hozzon létre. Ez a régió A Tűz védelmezőjének, és Tahunak, A Tűz Toájának az otthona.
A Dzsungel régió Region of Jungle
Okoto dzsungeljeit hatalmas fák borítják, és kegyetlen vadvilág uralja. A dzsungelek rejtik a Védelmező romok közül a legrégebbieket, amelyeket ma már benőttek a növények és teljesen elfeledtek. Ez a régió A Dzsungel védelmezőjének, és Lewának, A Dzsungel Toájának az otthona.
A Jég régió Region of Ice
Okoto északi részét gleccserek és a tundra tartják az örök jég fogságában. Hatalmas hóviharok tombolnak az egész régióban és gyorsan megfagyasztanak mindent. Ez a régió A Jég védelmezőjének, és Kopakának, A Jég Toájának az otthona.
A Kő régió Region of Stone
A hatalmas, terméketlen sivatag Okoto északnyugati partján nyúlik el. A sivatagban a legveszedelmesebb jelenség a pusztaságon végigszáguldó homokvihar. Ez a régió A Kő védelmezőjének, és Pohatunak, A Kő Toájának az otthona.
A Föld régió Region of Earth
Okoto nyugati partja obszidiánmezőkben gazdag. Sötét, üvegszerű és lidérces vidék ez, telis-tele csalóka szurdokokkal, hasadékokkal és mély repedésekkel. Ez a régió A Föld védelmezőjének, és Onuának, A Föld Toájának az otthona.
A Víz régió Region of Water
A Víz régió tavakból és nagy deltákat formáló, robajló folyókból, valamint Okoto keleti partvidékén meghúzódó termékeny szigetek szalagjaiból tevődik össze. Ez a régió A Víz védelmezőjének, és Galinak, A Víz Toájának az otthona.

Lásd Még Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki