Fandom

BIONICLE Wiki

Odina

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Egy barátságos földön vagyunk. Jól őrzött,otthona több ezer gyilkosnak,és biztos halál a törvényszegők számára,de barátságos.”
-Toa Mangai Nidhiki,Egy Sötét Vadász születése

Odina egy sziget a Matorán Univerzumban,és a Sötét Vadászok korábbi bázisa.

Set Odina.png

Odina szigete felülnézetből

Történet Szerkesztés

Odinát a Nagy Lények készítették a Matorán Univerzum felépítésének idején. Eredetileg különféle ismeretlen Rahi fajok népesítették be.

A Sötét Vadászok korai időszakában az Árnyékos és Ős egy megfelelő helyet kerestek a szervezet alapjainak lerakására. Odinát választották,mivel hegyek sokasága magasodott a földjén,és nehéz volt kárt tenni benne. A sziget birtokba vételének folyamatában elhajtottak onnan,vagy megöltek majdnem minden helyi lakost,köztük a Rahikat is. A Szirti Sikoltó egyike az életben maradt fajoknak.

Végül Odinát sokféle fegyverrel szerelték fel, és számtalan gyakorlóteret létesítettek,ahol a Vadászokat tesztelték vagy csak gyakoroltak. A sziget rengeteg épülete között kimagaslik Odina Erődje. Mióta a Sötét Vadászok bázis céljából felépítették,a sziget sok-sok legenda középpontjává vált. Ezek közül az egyik szerint az erődben halott Vadászok szellemei kísértenek.

A Matorán Civil Háborút követve Makuta Vamprah e területek felügyeletét kapta meg,habár a Sötét Vadászokat ekkortájt még nem fedezték fel.

Odina a Sötét Vadászok parancsnoki pontja volt a Makuta Testvériség elleni háború idején.

A Toa Nuva egyszer a szigetre utazott,hogy visszaszerezze Arthaka pálcáját,amit a Sötét Vadászok korábban az Onu-Metru Archívumból loptak el. Az Árnyékos közölte velük,a pálcát eladták Xiának fegyverekért cserébe. Megígérte,hogy elengedi őket,ha megölik az áruló Roodakát.(ezt a kérést a Toák nem teljesítették máig sem)

Miután Teridax átvette az uralmat a Matorán Univerzum felett,Odina szigetét Rahkshi haderő szállta meg,a Sötét Vadászok azonban addigra áttelepültek Xiára.

Sötét Tükör

A Toa Császárság Alternatív Univerzumában a Toák megtámadták Odinát,és sok Sötét Vadász meghalt. Habár az Árnyékos(Toa Naho segítségével),Sötétség,Őrködő,Eredeti és még néhány társuk elmenekült. A Toa Császárság ezután elfoglalta a szigetet,és átvette az irányítást erődje felett.

Táj Szerkesztés

Odinát magas sziklafalak veszik körül egyetlen ösvénnyel,amely a Nidhiki partra vezet. A sziget déli,sivár területeit az Odina Erőd és gyakorlóterek borítják,néhol más épületekkel kiegészülve.

Helyszínek Szerkesztés

Set Odina2.png

Odina egyik gyakorlótere

Odina Erőd

Az erőd,ahol a Sötét Vadászok tartózkodnak,mikor nem kapnak megbízást. Az erődben található a Vadászok kincstára és az Árnyékos „trónterme” is.

Nidhiki Part

A Nidhiki Part az a hely,ahol Nidhiki Toából rovarkülsejű lénnyé változott,hála Roodakának. Egy ösvény ,amely a partról elindul a hegyek közé,az egyetlen a magas csúcsok között.

Lakosok Szerkesztés

Eredeti lakók

A Sötét Vadászok hatalomátvétele előtt a szigeten másféle lények éltek. Ezeket kivétel nélkül evakuálták vagy megölték a Vadászok.

Sötét Vadászok

A Sötét Vadászok Odina fő lakosai. Régi és új tagok itt gyakorolhatnak, büntetik őket és innen kapják a megbízásokat. Mikor új tagokat hívnak Odinára,a tagok szemét bekötik,vagy alkalmaként leütik őket,így nem ismerik az utat a szigetre,ha esetleg elbuknának a próbájukon. A Sötét Vadászok később Xiára költöztek.

Rahi

Létezik egy kevés Odinán honos Rahi faj. Egy közülök a Szirti Sikoltó.

Rabok

Odinán mindössze két ismert lényt tartanak fogva. Egy névtelen Toát sztázistartályban Odina Erődjében és Utánzó társát egy tömlöcben. Mindkét lény státusza ismeretlen.

Megjelenések Szerkesztés

  • BIONICLE Legendák4:A Gonosz Hagyatéka
  • Egy Sötét Vadász születése
  • BIONICLE Kalandok 10:Időcsapda(röviden,nem név szerint említve)
  • Toa Nuva Blog
  • Sötét Tükör(csak említve)
  • Végzet Háború
  • Takanuva Blog(csak említve)
  • BIONICLE Világ
  • BIONICLE Fejlesztett Enciklopédia(csak említve)
  • BIONICLE:Makuta Útmutatója az Univerzumról

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki