Fandom

BIONICLE Wiki

Nyomkövető

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

"Egyik nap még a Visorak mérgét hibáztatja azért,amit vele tett,legközelebb már Roodaka mutációs Rhotuka korongja az ok. Akármelyik is az igaz,mély gyűlöletet érez a Visorakok iránt,és ezt sikerült a hasznomra fordítani."
-Az Árnyékos,Sötét Vadászok

"Nyomkövető" egy Sötét Vadász,mély gyűlölettel a szívében a Visorak és Roodaka iránt.

Set Nyomkövető.png

Nyomkövető és háziállata

Életrajz Szerkesztés

Nyomkövető gyakran változtatja meg a saját eredetének történetét,Roodaka mutációs Rhotuka korongját és a Visorak Hordika mérgét okolva a jelenlegi állapota miatt.

Nyomkövető azt a feladatot kapta,hogy derítse ki Roodaka hollétét,egy olyan feladatot,amit képes volt végrehajtani,és így legnagyobb tetteinek egyike volt. Majdnem megölte a Vortixxot,de három társa visszatartotta. Roodaka végül meggyőzte őket,hogy elmehessen Odinára beszélni az Árnyékossal a jövőjéről.

Nyomkövető újabb feladata a Makuta Testvériség egyik korábbi tagjának,Spiriah,Zakaz Makutájának felkutatása volt,aki feltételezhetően a társai és a Sötét Vadászok elől is rejtőzködött. Nyomkövető nem tudta teljesíteni a feladatát,mivel Spiriah közben elpusztult Mata Nui Rendjének egyik titkos misszióján.

Nyomkövetőt a Matorán Univerzum többi túlélőjével együtt evakuálták a Robot testéből Teridax legyőzése után,folytatva az életet Spherus Magnán.

Nyomkövető kódneve a célpontok felkutatására alkalmas kiváló képességéből ered. Egy perc alatt ő és bika háziállata a nyomokból képes lokalizálni a célpontokat,még akkor is,ha rejtőzködni vagy menekülni próbálnának.

Nyomozói képessége mellett Nyomkövetőnek szédületes ereje van,a háziállatának szarvai pedig szilárd anyagok feloldására is képesek.

Nyomkövető mélyen gyűlöl mindent,ami kapcsolatban van a Visorakokkal,mivel őket okolja jelenlegi állapota miatt.

Érdekességek Szerkesztés

  • Nyomkövetőt Austin Allen alkotta meg.

Megjelenések Szerkesztés

  • BIONICLE: Sötét Vadászok
  • Kibővített BIONICLE Enciklopédia

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki