Fandom

BIONICLE Wiki

Makoki Kövek

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Makoki Kövek valaha egy tábla volt ami információt tartalmazott aMakuta Testvériségről. Később kulcsnak használták a Fény Maszkjához és Mangaia-hoz.

Makoki Kovek Gombkent.png

A Makoki Kövek együtt gömb formában

Történet:Szerkesztés

A Makoki Kövek titkokat tartalmaznak a Makuta testvériséggel kapcsolatban ezeket Toák vésték. A Toa Erődben védték a kőtáblát mígnem két Skakdi Vezok és Hakann ellopták. A Sötét Vadászok alapból el akarták lopni a táblákat de ellopta nekik a két Skakdi akik később tagjaik is lettek.

A Toa/Sötét Vadász háború alatt mikor a vadászok elbuktak ez volt a váltságdíj . Hat hónappal után a vadászok visszalopták és hat darabra törték. A Makuta testvériség a legnagyobb licitet adta mind a hat tárgyért és megszerezték mind a hat követ. Később a Toa Hagah ellopta a testvériségtől a Fény Maszkjával együtt. A később mutaálodott Rahagák ezt kulcsként használták a Fény Maszkjához és ezeket a Toa Hordika összegyűjtötte. Az egykori Toa Hordika Turagává alakult és Mata Nui szigetére vitték a köveket ugyanúgy kulcsként használva csak más funkcióval. Képesek kinyitni a kaput Mangaia-ba Kini-Nuiról melyet ők építettek. Mikor a Toa Mata megszerezte a köveket és elvitte a Suva Kaitába egy fénylő gömböt alkotva kinyitották a kaput.
CGI Makoki.png

két kőtáblaként

Érdekesség: Szerkesztés

  • A Makoki Matoránul kulcsot jelent.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki