Fandom

BIONICLE Wiki

Lewa (2. generáció)

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Lewa a Dzsungel Mestere, későbbi nevén a Dzsungel Egyesítője, az egyik a hat Toa megjövendölt prófécia hősök menteni Okoto.

Életrajz Szerkesztés

Érkezés Okoto Szerkesztés

Miután a Védelmezők idézte a próféciát hősök, Lewa és az öt ember Toa esett az égből, és crash-leszállt Okoto. Lewa landolt a sziget Dzsungel régióban.

Lewa és Vizuna, a Dzsungel Védelmezője, heteket töltött a navigációt a régió sűrű erdőségek keresés az Arany Dzsungelmaszkot.

Utazásaik során, Vizuna támaszkodott az érzékelő farka, amely Lewa megkérdőjelezhető, mert az irány adott nekik tűnt, hogy őket sehol, hogy el akartak menni. Végül megszületett a nagy szikla, amely Vizuna ereszkedni kezdett, csak azért, hogy megtámadják a Koponyapókok. Ható pusztán ösztönösen, Lewa galamb a szikláról, és kezdtek repülni, egy képességet nem tudta felidézni, amelyek miatt amnézia, és mentett Vizuna leessen.

A Dzsungel Toája majd utazott a Város a Maszkkészítők. Itt találkozott társait Toa Gali, Pohatu, Onua és Kopaka, akik mind talált saját mindenkori Aranymaszkok. Tahu megérkezett, és kikiáltotta magát, hogy a vezető a Toa; Kopaka eközben ragaszkodott hozzá, hogy ő dolgozott semmilyen parancsot. A két hős esett a fegyvereiket, és fel egymásra. Miután Onua szakított a veszekedés, Gali javasolta egy szavazást, hogy megválasztja a csapat vezetője; Lewa tréfásan kijelentette, hogy támogatja az Onua.

Pohatu aztán észrevette a közeledő Koponyapókok Ura és figyelmeztette csapata. Lewa rohant a fenevad remélve, hogy legyőzze azt a saját, hanem a Toa reményei nem váltak be, amikor Gali kiütötte az útból. At Onua javaslatára Lewa csatlakozott a többi Toa kombinált támadás, és legyőzte a Koponyapókok Urát.

Város a Maszkkészítők Szerkesztés

Tahunak majd kapott egy látomást Ekimu sürgette a Toa találni nyughelyet. Mivel a Toa kezdte keresni a Város a Maszkkészítők, Lewa fájlalta a nehéz feladatuk. Miután belépett a fallal körülvett város területén, a hősök rugós csapda, hogy zárva a kamra kapuk egy csapat Koponyás harcosok majd rálőtt a csapdába Toa messziről, míg mások emelkedett a földről, hogy vegyenek részt a hősök gyalog. Lewa elmenekült a találkozás során repült túl a kamra falait, hogy scout előre. A levegőben, Lewa felfedezte a város ősi Arénában. A Dzsungel Mestere majd lecsapott vissza, és fújt a Koponyás harcosok le a sügér, míg a többi Toa legyőzte ellenfelét a folder.

A fenyegetés legyőzte, Lewanak azt javasolta, hogy a Toa vállalat, hogy az Aréna; Kopaka elutasította Lewa ötlete és emlékeztette őt a csapat feladata. A további pestering, Kopaka megrendelt Lewa, hogy kövesse őt, de a Dzsungel Mestere engedelmeskedtek, és helyette repült az arénában. Mint Lewa megvizsgált egy sor faragványok ábrázoló ókori arénában játék, koponya szeletelő támadták a hős és ellopta az Arany Maszk. A Toa összeesett a földön, eszméletlenül; A többi Toa végül talált Lewa testét, és megpillantotta koponya szeletelő lóbálta a maszkját. Lewa vitték Pohatu az arénába, ahol koponya szeletelő fel az Arany Maszkot és elkezdett lefolyni Lewa energiát. Lewa azt mondta a csoport célja az aréna játék: a hit a kar tetején a játékteret. A Toa Lewa letöltött maszk és megnyerte a játékot, legyőzve koponya szeletelő. A folyamat azonban Onua véletlenül elpusztította az egész aréna.

A törmelék, a Toa tárgyalt előző hasznosítja, és úgy döntött, hogy az ő kötelessége, hogy megvédje a sziget Okoto. Afterwords észrevett egy szellő a sziklák, hogy megjelölt egy alagút, ami Onua ásni a csapatot. Miután elhagyta a barlangot a Toa találták magukat egy temetőben, és elkezdte keresni az Ekimu-t. Ezeket azonban szembe skorpiók, aki ellopta Pohatu maszkja. Míg Tahunak, Onuanak és Galinak is villant el a skorpiók, Lewa teszi a skorpiók kövesse őt Ekimu sírját, és elmozdítja a nagy szobor úgy, hogy leesik, és összetöri mind a kitten.

A hősök, majd felébredt Ekimu azok hatáskörét, és elvezette őket a kovácsolni megállítása érdekében Kulta, a Koponyaőrlő tönkretegyék a Teremtőmaszkot. Miután egy rövid csata a Koponyazúzó, ők szembesülnek Kulta, aki felvette a Teremtőmaszk és használt erejét megtörni az Arany Maszk a Toa. Szerencsére Ekimu tudta megjavítani a kalapácsot az erő, amit használnak, hogy legyőzze Kulta majd megjavítani a maszkokat.

Egyesülnek elemi lények Szerkesztés

Miután megkapta az új páncél, maszkok, és fegyvereket Ekimu Lewa és a többi Toa szembe egy kis csomag Koponyás harcosok együtt Koponyapókok belül a Város a Maszkkészítők, próbára téve az új maszkok és hatásköröket. Ezután Ekimu elküldte a Toa találni az arany maszk Egység és elemi lények után Lewa meglátta a vadállatok látás. Lewa, a Dzsungel régió, végül észrevette Uxar, ahol ő támadta meg a lényt. Lewa, lenyűgözte, megtámadta Uxar a verseny a dzsungelben templomban. Azonban egy Árnyék csapda elfogott Uxar, figyelmezteti Umarak hogy jöjjön, és elfog ez. Umarak egyesültek a lény, de Lewa megtámadta Umarak, kopogtató Uxar le a háta, így nem látta a többi elképzelés, hogy a lény tartotta. Lewa harcolt Umarak, végül legyőzte őt kitalálni, hogy ő gyengült közel fény. Umarak megszökött és Lewa folytatta versenyt Uxar, ami őket a templomba, ahol Lewa azt állította, hogy az új Arany Maszk és szerzett képes egyesíteni a Uxar.

Lewa egy gondtalan fenegyerek és kalandor. Ő egy lázadó, ravasz és szarkasztikus Toa, a "rush első, aztán kérdez" hozzáállás, ami gyakran vezet bajba. Ő rendkívül gondatlan és gyakran okoz problémát a csapattársai; azonban a szokatlan megközelítés vezethet innovatív megoldásokat kérdéseket. Lewa is idegesítette a zöld Koponyapókok képességét, hogy teljes sötétségben.

Lewa képes ellenőrizni az elem a Dzsungel, és ő is csatlakozik a szél. A Toa otthon érzi magát az erdős régiókban.

Lewa aláírása mozdulatok penge repülési és cleave sprint.

Maszk és eszközök Szerkesztés

Amikor megérkezett a Okoto Lewa viselte a maszkot a dzsungelben, ami neki elemi felett Jungle. Később cserélni ezt az arany maszk dzsungel, ami megadta neki fokozott elemi hatáskörét. További teljesítmény jött ő kapta az Egyesítője maszk dzsungelbe Ekimu majd vezetett az arany Egyesítője maszk dzsungelbe Uxar, akivel szerzett képes kombinálni az új maszkot.

Lewa eredetileg forgatta két csatát tengely tudja elsődleges fegyver, amelyet fel lehetne bontani egy pár kard és az X-siklórepülõ, amely lehetővé tette a Toa, hogy repülés. Ekimu később helyükbe a borotva kristály pengék.

Szett információ Szerkesztés

70784 Lewa – A Dzsungel ura adták a 2015. januárban termék hullám, és tartalmazza a 85 darabot. A készlet tartalmazza a maszk a dzsungel, az arany dzsungelmaszk, és egy kék Koponyapókok. Lewa egyike a hullám három kisebb méretű Toa számok.

71305 Lewa, a dzsungel egyesítője adták 2016. januárban. Ez tartalmazta a 79 darab.

Toa (2015)(v|e)
TahuGaliLewaPohatuOnuaKopaka

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki