Fandom

BIONICLE Wiki

Lesovikk

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Elbuktam. A halott társaim lelkeivel az oldalamon többé nem vallok kudarcot.”
- Toa Lesovikk,BIONICLE.com

Lesovikk egy bűntudattal élő Levegő Toa,és az első Toa csapat vezetője

Életrajz Szerkesztés

Korai élete

Lesovikkot Le-Matoránként hozták létre,és egy sziget falujában élt a barátaival,Sardával és Idrissel. Lesovikk végül Toává változott,és az első Toa csapat vezetője lett.

Egy vándorló Zyglak csapattal való összetűzés során Lesovikk egy végzetes pillanatig hezitált,és ezalatt a csapatának összes tagja,köztük a legközelebbi barátja,Nikila mind meghaltak. A harc után úgy érezte,nem méltó többé a Toa névre. Mikor visszatért a faluba,azt tapasztalt,hogy a Turaga megőrült,és a teljes Matorán lakosságot,köztük Lesovikk barátait,elküldte Karzahni királyságába. A Levegő Toája ezután évezredeket töltött az univerzumot járva,keresve a barátait,hogy megmenthesse őket.

Visszavonulás

Az utazásai során Lesovikk találkozott Toa Jovannal,harcolt a Rahi Nuival,megszabadított egy teljes szigetet a Visorakoktól, és ismeretlen szigeteket fedezett fel délen. Még egy sérült Sziklaoroszlánnal is harcolt,hogy megszabadítsa a fájdalmaitól,de a Rahi egy hosszú csata során legyőzte.

A vándorútjai során olyan messzire eljutott,mint Karzahni királysága,de sosem tudott átjutni a Mana őrökön. Később Toa Krakua felkereste őt,és elmondta,hogy Karzahni Mahri Nuiba készült. Azt is elárulta neki,hogy ha valaki legyőzné Karzahnit,valaki gondoskodna róla,hogy eltűnjön.

A Verem

Lesovikk ezután Mahri Nuira utazott,ahol a Fekete Víz mutálta. A terület átfésülése közben észrevette Sardát,akit egy rajnyi Takea cápa bekerített. Miután Lesovikk megmentette régi barátját,és a talajra értek,Karzahnival kellett szembenézniük,aki egy Toát keresett,akin tesztelhette a képességeit. Először Lesovikk nem tudta feltartani Karzahnit a saját kétségei miatt,de Sarda bátorítására a régi bátorság feléledt benne,és erőt adott neki,így sikerült eltörnie Karzahni egyik Lángoló Láncát is. Esküt tett,hogy nem egyszerűen megállítja Karzahnit,hanem örökre véget vet az általa okozott szenvedésnek. Lesovikk és Sarda később találkoztak a szintén mutálódott Idrissel,és együtt mentek tovább. Lesovikk tanúja volt Karzahni és a Maxilos páncélba bújt Teridax harcának,Karzahni vereségének,de tudta,hogy egy meggyengített ellenség nem jelent könnyű harcot. Ő és a Matoránok követték a zsarnokot egy tengeri barlang szájához. Lesovikk egy csapdát állíttatott,amit a Barrakik fegyverraktárából ellopott eszközökből állítottak össze. Lesovikk azonban Karzahni Oilsi Kanohijának csapdájába került,és egy látomásban rekedt,amelyben a Toa társainak halálát látta,ám ekkor nem Zyglakok,hanem savas esővel kellett szembenézniük. Lesovikk a társait féltve egy ciklont idézett meg,ami elsodorta a felhőt. Lesovikknak eszébe jutott,hogy valójában nem ez történhetett meg velük,de boldog volt,hogy láthatta a társait,és elutasította a figyelmeztető gondolatokat,így a látomás rabjává vált. Közben egy másik életet is látott,ahol a Társai egyáltalán nem haltak meg,hanem segítettek egy Toa erőd védelmében a támadó Fagytelusok ellen. A harc után találkoztak Toa Lhikannal,akinek Lesovikk felajánlotta,hogy csatlakozzon a csapatához.

Lesovikk végül felülkerekedett a látomáson,és megszabadult tőle,mert a hamis Nikila megemlítette a Zyglakokat,ami önmagában elegendő volt Lesovikknak,hogy eszébe jusson a valóság. Ezután megmentette a két Matoránt,akiket Karzahni majdnem elkapott. Belecsalták a zsarnokot a készített csapdába,amit Sarda és Idris korábban felállított. Miután megjavította a talált légzőkészüléket,Sarda Idrisnek adta. Lesovikk Sardával együtt távozott,és eltűntek az óceán vizében.

Később csatlakoztak Hydraxonhoz,és segítettek a szökött rabok elfogásában. Hydraxon kapott egy üzenetet Toa Helryxtől,amely szerint a rabok egy részéből Mata Nui Rendjébe illő katonákat kell besoroznia. Lesovikk ekkor értesült a Rend létezéséről. Ezek után segített a Makuták elleni harcban.

Mikor Teridax meghalt,a Mautoán Univerzum veszélyessé vált a gazdatest halálával,így Lesovikk Spherus Magnára menekült a többi túlélővel együtt. A bolygón Mata Nui az Ignika kanohi használatával visszaváltoztatott minden mutálódott személyt,így Lesovikkot is. Spherus Magna

Lesovikk Spherus Magnán rájött,hogy Karzahnit szabadon engedték,és kérdőre vonta Toa Kopakát és Pohatut. nem egyezett bele Kopaka kereső-hadműveletébe,hanem egyedül,azonnal a zsarnok keresésére indult. A másik két Toa követte,és hamarosan rátaláltak Karzahni holttestére,és Lesovikk kardjára a közelben. A nyomok alapján azt feltételezték,hogy Lesovikk volt a tettes,megszegve ezzel a Toa törvényeket.

Toa Császárság – Alternatív univerzum

A Toa Császárság Alternatív Univerzumában Lesovikk a Császárság egyik fő ellenfele lett. Maximálisan ellenezte Tuyet világuraló tervét,és azzal bosszantotta,hogy olyan tárgyakat lopott el,ami Tuyetnem fontos volt. Takanuva találkozott Lesovikkal,mikor megtámadta Jaller,Bomonga,Kualus és Takanuva karavánját,hogy ellopja a Vahi kanohit. Egy ciklon segítségével szétrombolta Pewku szekerét,Jallert kütötte,egy másik szélviharral pedig elsodorta Kualust és Bomongát.

Lesovikk ezután társult Takanuvához Metru Nui felé,ahol Pohatu Kő Trónjához merészkedtek. A két Toa ekkor felfedte Takanuva előtt a teljes ellenálló csapatot,és a segítségét kérték a Tuyet császársága ellen tervezett végső támadás megvalósításában.

A Colosseum előtti csatatéren Lesovikkok egy jégtőr megsebesítette,de sikerült kiütnie Toa Kopakát a Colosseum tetejére épített őrhelyéről,és megölte a Jég Toáját. Majd megbízta Takanuvát,hogy lopakodjon be a Colosseumba,mialatt az ellenállás tagjai eltérítik Tuyet seregét.

A hezitálása miatt,ami a társai halálához vezetett,Lesovikk magát okolja a történtekért,és úgy érzi,nem méltó a Toa címre. A saját szemléletmódja miatt mentesül a Toákat kötelező törvények alól,és ha teheti,végez az ellenfeleivel.

A Levegő Toájaként képes létrehozni,irányítani és felszívni a levegőt. Ezáltal előidézhet szélviharokat,ciklonokat és befolyásolhatja a légnyomást is. Mikor a Verembe utazott,mutálódott.

Spherus Magnán az Ignika erejének köszönhetően újra képes lett levegőt lélegezni,és kétéltűvé vált.

Maszk és Eszközök

Lesovikk egy Légpengét hord magánál,amelyen keresztül megidézheti az elemi erejét. Egy Kanohi Faxont visel,amellyel képes lemásolni egy Rahi erőit,ha az a közelben van. Néha egy Tengeri Szánkóval szelte a vizet,amelyet egy Cordak forgóágyúval szerelt fel. Miután Hydraxon lecsapolta a Veremből a vizet,Lesovikk egy olyan szerkezetet kapott,ami lehetővé tette számára,hogy az új környezetben is lélegezhessen.

Készlet Leírás Szerkesztés

Lesovikk 2007 nyarán jelent meg egy Wal_Mart exkluzív készletként az USA-ban,de más országokban is kapható volt. A készlet a Levegő Toájának mutálódott alakját tartalmazta és a Tengeri Szánkót. Összesen 149 alkatrézből áll. A Szánkó egy Cordak forgóágyúval van felszerelve és egy landolási felszereléssel,ami váltogatható az összecsukott és nyitott között. A készletet röviddel a megjelenése után visszarendelték a gyártók,mert a legtöbb készletből hiányzott egy alkatrész. Hamarosan újra kiadták,már a hiányzó alkatrésszel együtt. Lesovikknak világító szemei voltak.

Idézetek Szerkesztés

„ Megdöbbentem,elámultam és csodálkozom is,hogy azt hitted,puszta láncszemek képesek fogva tartani egy Toát. És most,te Rahi vacsorájának avas maradéka,kezdjünk neki még egyszer.”

- Lesovikk Karzahnihoz,A pusztítás álmai

„ A nevem Lesovikk,de már jó rég nem nevezett senki Toának.”

- Lesovikk,A pusztítás álmai

„Akárhová mész,job,ha figyelsz a hátad mögé. Mert egy nap ott leszek. És megígérhetem neked,az lesz az utolsó dolog,amit életedben látsz.”

„Nem is tudom,van-e olyan hely a világon,amit nem ismernék.”

- Lesovikk Sardához,A pusztítás álmai

Megjelenések Szerkesztés

  • A pusztítás álmai
  • Sötét tükör(egy alternatív univerzumban)
  • Végzet háború
  • Felsőbb hatalmak
  • BIONICLE: Kibővített enciklopédia(csak említve)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki