Fandom

BIONICLE Wiki

Leselkedő

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

"Leselkedő" egy szadista és erőteljes Sötét Vadász.

Életrajz Szerkesztés

Set Leselkedő.png

Leselkedő

Leselkedő egy primitív föld lakója volt,ahol a helyiek nem bírták tovább a gyilkolászásait,és száműzték. Visszavágás helyett csatlakozott a Sötét Vadászokhoz. Megadták neki a lehetőséget,hogy válasszon olyan fejlesztéseket,amilyeneket akar,de ő ezen eszközök helyett pengéket és karmokat választott,s két Kanohi maszkot a vállára,mintha egy csata győztese lenne.

Gyüjtővel és Triglaxszal együtt, Leselkedő sikeresen megtámadta Varian és Norik Toát, egy Hagah plazma ágyúval annak ellenére, hogy nem szereti nagy hatótávolságú fegyverek. Variant és Norikot elrabolták, és odavitték Odinára átadni az Árnyékosnak.

Nemrég Leselkedő merényletet követett el egy csapat Turaga ellen,hogy a Matoránjaik továbbra is fizessenek a védelemért.

Az Árnyékos a napokban elküldte őt,hogy nyomozza ki a szóbeszéd hitelességét,miszerint Teridaxot egy Toa megölte. A nyomozás feltehetően véget ért,mikor Teridax átvette az irányítást az univerzum fölött.

Bara Magna nagy csatájában Teridax meghalt,a Nagy Robot pedig súlyos károkat szenvedett,így a bentlakókkal együtt Leselkedő is Spherus Magnára vándorolt,hogy ott éljen tovább.

Leselkedő nagyon bízik a képességeiben,lemondva a szuper felszerelésekről szimpla eszközökért. Szokása szerint gyakran ledobja gyanútlan áldozatait magas helyekről,közben élvezve azok meglepettségét és félelmét.

Eszközök

Leselkedő több pengét és tüskés felszerelést hord. Páncélját két Kanohi maszk díszíti,ami Toa fölötti győzelmekre utal.

Érdekességek Szerkesztés

  • Leselkedőt Thomas Dolan alkotta meg.

Megjelenések Szerkesztés

  • BIONICLE:Kibővített enciklopédia
  • Senkit sem hagyunk hátra

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki