Fandom

BIONICLE Wiki

Légiőr

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Légiőr egy elég ostoba Sötét Vadász,aki Odina erődítményét őrzi.

Életrajz Szerkesztés

Set Airwatcher.png

Légiőr

Légiőr azután került a Sötét Vadászok bázisára,miután közülök kettő a szülőföldjére érkezett. Amint a szigetre léptek,Légiőr megtámadta őket,és az egyiket megölte. A másiknak sikerült túlélnie a küzdelmet,és Légiőrrel együtt visszatért Odinára. Itt az Árnyékos rávette,hogy csatlakozzon a Sötét Vadászokhoz.

Amikor a Toa Nuva Odinára érkezett,Légiőr rájuk támadt,és a földre ütötte Lewát,majd savat lőtt a talajra. Kopaka azonban megfagyasztotta a szárnyait,Onua pedig a Pakarit használva egy erős ökölcsapással kiütötte a Vadászt.

Légiőr a Rahkshi fenyegetés miatt Xiára vonult a többi Sötét Vadásszal együtt.

A Bara Magnán vívott nagy csatában Teridax meghalt,és a Matorán Univerzum élő lakóit Spherus Magnára evakuálták.

A Sötét Vadászok többségével ellentétben Légiőr nem vesz részt küldetésekben az eszének meglehetős hiánya miatt. Így tehát a szigetet őrizte,és ezt az Árynékos és Sentrakk gyakran kihasználták,mivel ők voltak az egyedüliek,akiket nem támadott meg. Légiőrről az hírlik,hogy megtámad köveket,fákat és más Sötét Vadászokat is,ha azok valahogy az általa őrzött zónába kerülnek.

Légiőrnek két szárnya van,melyek segítségével képes rövidebb távolságokra repülni,és gyakran támad célpontjaira a levegőből.

Eszközök

légiőr mellkasa olyan kilövőket tartalmaz,melyek behálózzák áldozatát. Ezen kívül egy savat kibocsátó botot tart a kezében,amely szinte felfalja az ellenségeit.

Érdekességek Szerkesztés

Légiőrt Adrien Perinet alkotta meg.

Megjelenések Szerkesztés

  • Toa Nuva Blog(nem név szerint említve)
  • BIONICLE:Dark Hunters
  • Makuta Útmutatója az Univerzumról

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki