Fandom

BIONICLE Wiki

Kraata-Kal

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Kraata-Kal a Makuta Testvériség által végrehajtott egyik kísérlet eredménye,ma pedig Sötét Vadász.

Életrajz Szerkesztés

Set Kraata-Kal.png

Kraata-Kal

Kraata-Kal Makuta Teridax egyik kísérletének eredménye,ahol egy Kraatát ugyanabba az anyagba tett bele,amivel a Kranát Krana-Kallá változtatták. Az eredmény egy az,átlagos Kraatánál messze intelligensebb és többféle erővel rendelkező lény lett. Teridax ezután készített számára egy páncélruhát,amely több fegyvert is tartalmazott.

A Kraata-Kal később elszökött Teridaxtól,és hamarosan a Sötét Vadászokhoz került. Gyakran nem veszi figyelembe a küldetés valódi lényegét,inkább a személyes nyereséggel foglalkozik. Az Árnyékos ezért büntetésként engedélyt adott Vezoknak,hogy támadja meg Kraata-Kalt,és sebesítse meg a páncélját.

Kraata-Kal azon csapat tagja volt,amelyik a Pirakák után nyomozott a szervezetből való kilépésüket követően. Miután Voya Nui elsüllyedt,a csapat visszatért Odinára,ahonnan hamarosan kénytelenek voltak Xiára települni.

Kraata-Kal rendkívül okos és nagyon becsvágyó,ugyanakkor eléggé makacs és lázadó természetű. Képes irányítani az Árnyék,a Víz és a Tűz elemi erejét,és nagyobb méretű az átlagos Kraatánál. Az organikus szöveteinek megvédése,és a könnyebb mozgás érdekében egy Makuta Teridax által épített páncélruhát hord.

Kraata-Kal páncélja fel van szerelve különféle pengékkel,fogakkal és olyan karmokkal,melyeket közelharcban is remekül használ. Emellett kétélű tűzkardot és Kanoka koronglövőt is hord.

Apróságok Szerkesztés

  • Kraata-Kalt Morgan Alfrejd alkotta meg.

Megjelenések Szerkesztés

  • BIONICLE:Fejlesztett Enciklopédia

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki