Fandom

BIONICLE Wiki

Kereső

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Kereső egy Sötét Vadász és a Makuta Testvériség korábbi szolgája.

Életrajz Szerkesztés

Set Seeker.png

Kereső

Keresőt a Makuta Testvériség bérelte fel az Avohkii kanohi őrzésére,miután Makuta Kojol sikeresen visszatért Arthaka ostromából a maszkkal együtt. Egyszer erős vágyat kezdett érezni a maszk iránt,de a Toa Hagah nem engedte neki elvinni. A megbízhatatlansága miatt kidobták a Testvériségtől,és a Rahagák keresésére indult,akik elvitték a Fény Maszkját. Igyekezete azonban hasztalan volt,mivel a Rahagáknak sikerült elrejtenie a maszkot Metru Nuin,és a Toa Hordika a Nagy Mentés idején magával vitte.

Mivel még ma sem tudja,hogy Takanuva viseli a Fény Maszkját,és a Rahagák is visszaváltoztak Toává,Kereső tovább reméli,hogy meg tudja találni a maszkot és a hat lényt a Sötét Vadász küldetései alatt. Az Árnyékos azt hiszi,ha kereső valaha is megszerzi az Avohkiit,megpróbálja elhagyni a szervezetet,és meg kell ölniük. Ezért az Árnyékos biztosította,hogy a Rahagák járásairól szerzett információkat gondosan eltitkolják Kereső elől,és soha nem kap megbízásokat Metru Nuira sem.

Kereső mindig lelkesen teljesíti a küldetéseit,főleg azokat,amelyek olyan földekre vezetik őt,ahol még addig nem járt. Így ugyanis azt reméli,több esélye van megtalálni a Rahagákat és a Fény Maszkját.

Eszközök

Kereső elsőszámú fegyvere egy bot,amelynek ereje gyengíti az ellenfelet és szeizmikus lökéseket bocsát ki,majd utána képes földrengést megidézni,végleg kiütve a kábult ellenfelet.

Apróságok Szerkesztés

Keresőt Daniel Walsh alkotta meg.

Megjelenések Szerkesztés

  • BIONICLE:Fejlesztett Enciklopédia

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki