Fandom

BIONICLE Wiki

Kegyenc

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Kegyenc” a Makuta Testvériség által végrehajtott Rahi kísérletek eredménye. Később elszökött a Testvériségtől,és csatlakozott a Sötét Vadászokhoz.

Életrajz Szerkesztés

Set Minion.png

Kegyenc

Kegyenc a Makuta Testvériség kísérletei idején készült,és legtöbb idejét Makuta Teridaxszal és a Testvériség többi tagjával töltötte. A kísérletek végeztével Kegyenc humanoid külsőt kapott és figyelni kezdte a körülötte történő dolgokat,habár senki nem vette észre újonnan felfedezett intelligenciáját.

A Toa Hagah lázadása idején elszökött a Testvériségtől. Azonnal Odinára ment,és csatlakozott a Sötét Vadászokhoz,azóta pedig egy szót sem szólt. Az Árnyékos megpróbált kiszedni belőle információkat,de hiába. A vezér eltökélte,hogy kideríti azokat az adatokat bármi módon,és amíg nem jár sikerrel,a közelében tartják.

Mikor a Toa Nuva Odinára érkezett,Kegyenc vette őket észre elsőnek. Mielőtt azonban támadhatott volna,Kopaka jégtömbbé fagyasztotta.

A kísérletek miatt Kegyenc érzékeli,ha Makuta van a közelében,ezért hatásos őr a Makuta Testvériség titkos támadásai esetén. Az Árnyékos közel tartja magához,hátha beszélni kezd.

Eszközök

Kegyenc áthatolhatatlan páncélt hord,és borotvaéles karmokat az ellenséges sorok megtizedelésére.

Apróságok Szerkesztés

Kegyencet John Brodeur alkotta meg.

Megjelenések Szerkesztés

  • Toa Nuva Blog
  • BIONICLE Fejlesztett Enciklopédia(csak említve)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki