Fandom

BIONICLE Wiki

Kanohi Sárkány

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Kanohi Sárkány egy erőteljes és hatalmas Rahi,sok pusztítás és zűrzavar okozója.

Történet Szerkesztés

A Kanohi Sárkányt a Makuták készítették vírusok és folyékony Protodermisz segítségével,hogy a Matorán Univerzum egyik lakója legyen

Az első ismert megjelenése Metru Nui történelmének korai szakaszában történt,amikor még sokkal kevesebb épület alkotta a várost,mint a későbbiekben. A lény Ta-Metru közelében lakott,és néha felrepült a város fölé,feketébe borítva az eget a testéből származó korommal. A sárkány hosszú ideig rettegésben tartotta a város lakóit,de egy hosszú csata következtében egy ismeretlen Toa csapat legyőzte. Egy víz alatti tárnában ejtették csapdába,ahol egy száz láb vastag jégtömbbe fagyasztották. Körülbelül 3500 évvel a Nagy Kataklizma előtt Vezok,Reidak és Avak az Árnyékos megbízásából Metru Nuira mentek,és kiszabadították a sárkányt. A lény ezután folytatta a pusztítást a városban,az Archívumon át egyenesen Ta-Metru felé haladva,ahol aztán elkezdte elnyelni a hőt a Nagy Kohóból.

Az események hatására a város vezetője egy Toa csapatot hívott Metru Nuiba,hogy állítsák meg a szörnyet. Az egy hónapig tartó csatában végül a Toa Mangai legyőzte a sárkányt,majd Xiára szállították,ahol Roodaka bebörtönözte. A Vortixx később tagadta,hogy birtokukban lenne a Kanohi Sárkány,de többen feltételezték,ogy titokban kísérleteket végeztek rajta,és a mintájára egy hasonló gépet akartak készíteni.

Miután Botar Xiára irányította a Tahtorakot,a Kanohi Sárkány kiszabadult,és a két lény megküzdött egymással. A csata közben óriási pusztítást okoztak a közeli városban,még a Hegy oldalából szikladarabokat is leszakítottak,de az újra összeállt Toa Hagah megzavarta őket. A Tahotrak meggyengítette a Kanohi Sárkányt,és ezt kihasználva Toa Norik a lassító Rhotukáját használva időt adott Kualusnak,hogy erejével megfagyassza a Rahit. Toa Iruini ezután gondoskodott róla,hogy a Hegy ne tudja felfalni. A Vortixxok ezután újra bebörtönözték.

A Kanohi Sárkány egy óriási Rahi,ami irtózatos erővel bír. A testét csillogó,Kanohi maszkhoz hasonló pikkelyek díszítik,amelyek gyakran csalták áldozatait végzetes csapdába. A sárkány érzéken a hidegre,épp ezért a Vortixxok is ezt a gyengeségét használták ellene,mikor bebörtönözték. A sárkány képes repülni is,tüzet okádni és izzó pengék meredeznek a farkából.

Érdekességek Szerkesztés

  • A Kanohi Sárkányt Tyler Herbst építette meg.

Megjelenések Szerkesztés

  • Mutran krónikája(csak említve)
  • BIONICLE Legendák 4:A gonosz hagyatéka
  • BIONICLE Legendák 1:A Végzet szigete(csak említve)
  • BIONICLE Legendák 6:Az elveszett város(csak említve)
  • Tuyet Toa halálai(csak említve)
  • Egy Sötét Vadász Születése(csak említve)
  • Toa Nuva blog(csak említve)
  • Árnyak lakói(csak említve)
  • Végzet háború(csak említve)
  • BIONICLE Rahi szörnyek
  • BIONICLE Enciklopédia(csak említve)
  • BIONICLE Kibővített enciklopédia(csak említve)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki