Fandom

BIONICLE Wiki

Gyűjtő

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Sok teremtmény a lehetséges nyereség és kalandvágy reményében választja egy Sötét Vadász sorsát,vagy csak meg akarnak szabadulni a korábbi életüktől. Mások,mint Gyűjtő,kénytelenek voltak belépni a szervezetbe,és nem adatott meg nekik a választás lehetősége.”
-Az Árnyékos,Sötét Vadászok

Gyűjtő egy jól páncélozott

Életrajz Szerkesztés

Sötét Vadász.
Gyüjtő.jpg

Gyűjtő

Gyűjtő valaha Matoránok fölött uralkodott egy ismeretlen szigeten. Egy nap egy Sötét Vadász hadművelet útjába került,akik elfogták,és a bázisukra cipelték. Az Árnyékos rávette,nézze a dolgokat az ő szemszögükből. Így taggá vált,belekezdve a Sötét Vadászok ellenségeinek elpusztításába.

Gyűjtőt egyszer kijelölték,hogy szerezzen információkat Mata Nui Rendjéről,egy olyan szervezetről,amelyik mindaddig ismeretlen volt a Vadászok számára,és akár ellenség is lehetett.

Miután a Rend felfedte létezését a Vadászok előtt,Gyűjtő a Makuta Testvériség ellen fordult,de mióta a szervezetet legyőzték,Xiára utazott a Vadászok új központjába.

A Bara Magna ütközet során a Nagy Szellem Robot súlyosan rongálódott,így a bentlakók,köztük Gyűjtő kénytelenek voltak átvándorolni Spherus Magnára.

Gyűjtőnek már nincs szüksége ételre és alvásra. Kapcsolatban van a földalatti Rahikkal,és képes irányítani őket. Valahányszor sikeresen teljesít egy küldetést,elveszi a legyőzött ellenség páncéljának egy részét,és a sajátjába építi,fokozatosan kialakítva magát azzá,ami most.

A Rhotukája képes ideiglenesen beférkőzni a célpont elméjébe.

Eszközök

Gyűjtő páncélja rendkívül vastag,és ezen kívül egy egész hadosztálynyi bevethető fegyvert hord magánál:egy Rhotuka kilövőt,egy pengét,amelyik még a szilárd protodermist is átvágja,egy másik pengét,amelyik egy másikkal párosítva pajzsot alkot,és egy energiaágyút.

Apróságok Szerkesztés

  • Gyűjtőt Sam Winfield alkotta meg.

Megjelenések Szerkesztés

  • BIONICLE:Fejlesztett enciklopédia(csak említve)
  • Senkit Se Hagyunk Hátra( No One Gets Left Behind )

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki