Fandom

BIONICLE Wiki

Gresh

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap1 Share

Gresh a Dzsungel törzshöz csatlakozott, mint gyakornok, a Glatorianná válás reményében. Ígéretes harcos, és több mérkőzést megnyert a falvának a nagy torna alatt. Miután Tesara Glatorianja elhunyt Gresh töltötte be a pozícióját. Minden meccset megnyert, és még soha nem veszített. Gresh az egyik legfiatalabb Glatorian, de azt már bizonyította, hogy rátermett harcos. Sok fegyver használatában jártas és különböző harci technikákat is képes végrehajtani. Nem hajlandó új technikákat kipróbálni, inkább a régi jól beváltakkal él. De sokszor ezen múlik, hogy a falva éhezik vagy meggazdagodik. Gresh egyik kedvenc mozdulata a hátraszaltózás alatti tüzelés. Soha nem szokott más harcosokkal együtt gyakorlatozni, nehogy megismerjék a taktikáját. Úgy véli jobb, ha titokban tartja. Gresh a legnemesebb Glatorian vonásokkal rendelkezik. Hajlandó segíteni a rászorulókon, ám ezért nem vár fizetséget.

Kezdetben a munkához való hozzáállása nagyon feszült volt, de Kiina meg tudta győzni, hogy lazítson, és ne maradjon ilyen komoly. Mata Nuinak hála, Gresh most már uralni tudja elemi erejét, a levegőt.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki