Fandom

BIONICLE Wiki

Gladiátor

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Habár elsőnek nehéz irányítani,a harci vágya fontosabb volt számára a hatalom utálatánál is,ezért egy újabb fegyver lett az arzenálomban.”
-Az Árnyékos,Sötét Vadászok

Gladiátor egy nagydarab,ormótlan Sötét Vadász,Stelt szigetének egyik korábbi rabszolgája.

Életrajz Szerkesztés

Set Gladiator.png

Gladiátor

Gladiátor egy szórakoztató harcos volt Stelt szigetén. Egy harcban elvesztette a fejét,és nagy zűrzavart okozott. Krekka fajtársai közül legalább hatot küldtek rá,de elpusztította mindet. Csak az őrök felének sikerült nagy nehezen harcképtelenné tenni. Az ereje és brutalitása miatt pedig hamarosan a Sötét Vadászokhoz került.

Mikor Sidorak megpróbált csatlakozni a Sötét Vadászokhoz,Gladiátor ellen kellett harcolnia. Gladiátor megmutatta,hogy nagy mérete ellenére igen gyors és mozgékony is. Könnyedén legyőzte Sidorakot a gyakorló mérkőzésen,így Sidorak nem léphetett be a szervezetbe.

Gladiátort később Triglax és Pusztító társaságában kijelölték a feladatra,hogy lopják el a Nui Követ Toa Mangai Tuyettől,aki ráadásul őket vádolta meg több Matorán meggyilkolásával is. Végül föladta a harcot,és vereséget szenvedett Lhikan Toával szemben.

Gladiátor jelenleg újra az otthonszigetén,Stelten tartózkodik,mint kém,feladata pedig kideríteni azon szóbeszéd hitelességét,hogy Sidorak fajtársai megpróbálnak összeszedni egy Visorak hadsereget.

Gladiátor iszonyatosan erős,és szenvedélye a háború. Habár elsőszámú fegyvere az ereje,mellette nagyon gyors és mozgékony is.

Több borotvaéles karommal van felfegyverkezve,amelyek segítségével könnyedén száll szembe ellenfeleivel.

Apróságok Szerkesztés

  • Gladiátort Nathaniel és Zachary Sager alkotta meg.

Megjelenések Szerkesztés

  • Tuyet Toa halálai
  • BIONICLE Legendák 4:A Gonosz hagyatéka
  • BIONICLE:Fejlesztett enciklopédia

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki