Fandom

BIONICLE Wiki

Gadunka

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Ahogy az idő kereke is visszafordul,Gadunka pillanatok alatt visszaváltozott azzá,ahogy eredetileg létezett,még mielőtt az Ignika Kanohi átváltoztatta napokkal ezelőtt: egy apró,kétéltű teremtmény,ami nem jelent veszélyt semmire,ami nagyobb egy pici halnál. Megfosztva újonnan szerzett erejétől és hatalmától,Gadunka üvölteni kezdett szégyenében,de már túl kicsi volt ahhoz,hogy bárki meghallja.”
-Narrátor,Bukás

A Gadunkák kicsi,de vad tengeri Rahik.

Történet Szerkesztés

Set Gadunka1.png

Gadunka

A Gadunka fajt a Makuták készítették Vírusok és Folyékony Protodermisz használatával,hogy egy Rahi törzsként benépesítsék a Matorán Univerzumot. A Gadunkák a tengerekben,főleg a Verem és Metru Nui környékén telepedtek meg.

Mikor a Nagy Kataklizma beomlasztotta a Vermet,és és a bentlakók a Fekete Vízbe menekültek onnan,több Gadunka egyed is velük tartott.

Megnőtt Gadunka

Set Gadunka2.png

A megnőtt Gadunka

Mikor Nocturn a földre helyezte a Kanohi Ignikát,egy Gadunka úszott el alatta,menedéket keresve,ám ezzel felfedte magát a maszk ereje előtt. Az erő hatására a Gadunka gyorsan nőni kezdett,és végül elért egy gigantikus méretet.

Ösztönei az Ignikára terelték a figyelmét,ám a maszkot Nocturn elvitte. Miután megfigyelte a maszkot birtokló Barrakikat,megpróbálta megtámadni őket,de Toa Mahri Hewkii került az útjába,így előbb úgy gondolta,elintézi őt. Igazságos harc érzete miatt a Toa megkísérelte fizikai erővel legyőzni a Gadunkát. Sziklákat dobált rá,a Vízi Csatapengéjét és Elektromos láncait is használta ellene,de a Gadunka minden támadást kivédett. Hewkii nem tudott felülkerekedni ellenfelén,aki épp fel akarta falni,de Hahli és Nuprau még időben érkeztek társuk megsegítésére. Nupau Vízi Robbantó Pajzsát használva lökéshullámokat küldött a víznek keresztül,amivel sikerült megzavarnia a Rahit,mialatt Hahi megidézett egy tengeralatti szököárat,elsöpörve a Gadunkát.

Set Gadunka3.png

A megnőtt Gadunka a Toa Hewkii és Nuparu ellen harcol

Később a megnőtt Gadunka újra felbukkant,ezúttal az Óriás Mérges Angolna és az Ősi Tengeri Behemót társaságában. A trió megtámadta a Toa Mahrikat,akik épp a Kőlánc elpusztításával voltak elfoglalva. A Mérges Angolnát és a Behemótot a Toának sikerült legyőznie. Közben Nuparu belelökte a tenger alján nyitott szakadékba a Gadunkát. A Rahi újra feltűnt,és elvette Matorotól az Ignikát,és a Toa a csatában eszméletlenül hullott a földre. Az Ignika dühös lett,amiért a Gadunka bántotta a Toát,ezért elmozdította magát a kezéből,és olyan képességet adott a Rahinak,amellyel mindent visszaváltoztat az eredeti állapotába. Ennek eredményeként a Gadunka összezsugorodott a korábbi méretére,és később egy Takea felfalta.

A Gadunkák kisméretű Rahik,legfeljebb egy hüvelyk nagyságúak. Méretük ellenére a fogaik és karmaik rendkívül erősek. Nagyon területhez kötött Rahik,kis területeken,például egy korallon vagy egy szikladarabon élnek.

Eszközök

A megnőtt Gadunka egy Poliplövő fegyvert használt,amit a tengerfenéken talált. Mikor összezsugorodott korábbi méretére,képtelen volt használni a fegyvert,ezért hátrahagyta.

BIONICLE.com Statisztika: Erő:15| Fürgeség:9| Szívósság:15| Ész:5|

Készlet leírás Szerkesztés

Set Gadunka4.png

A megnőtt Gadunka készlet fromában

A megnőtt Gadunka egy nagydobozos készletként jelent meg 2007 nyarán. A készlet 176 darabból állt,köztük a Gadunka sötétben világító homlok alkatrészével. ez az elem hagyományos,kék műanyaggal keverve készült,de a fogai puhább,gumiszerű műanyagból készültek. A szája kinyitható és becsukható. Két Tengeri Polipot is tartalmazott a készlet,ezeket egy pár kapocsra lehetett csíptetni a hátán,bal kezében pedig egy Poliplövőt tartott.

Megjelenések Szerkesztés

  • BIONICLE Legendák 7:A Verem Rabjai
  • BIONICLE Legendák 8:Bukás
  • 10.képregény:Mata Nui halála
  • BIONICLE:Toa Mahri
  • BIONICLE:Makuta útmutatója az univerzumról
  • BIONICLE:Kibővítet Enciklopédia(csak említve)
  • Hydraxon vadászat játék(nem valós megjelenés)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki