Fandom

BIONICLE Wiki

Forgó

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Néha a legalkalmasabb terep a Vadászok toborzására ott van az ellenségeink,a Toák között. Akit Forgóként ismerünk,lelkesen csatlakozott a szervezetünkhöz.
-Az Árnyékos,Sötét Vadászok

„Forgó” egy korábbi Levegő Toa,aki később csatlakozott a Sötét Vadászokhoz.

Életrajz Szerkesztés

Amíg Toa volt,Forgó és Toa csapata egy mutálódott Rahkshikból álló csoport ellen küzdött. A harcban Forgót egy hihetetlenül ,mély verembe dobták,és súlyosan megsérült a földet éréskor,hibásnak pedig a társait tekintette.

Mikor a Vadászok rátaláltak,Forgó még életben volt,így magukkal vitték,és megjavították. Ezen kívül többféle fejlesztéssel látták el,mint új erők és fegyverek,és egy helyet a Sötét Vadászok között.

Forgó kijelentette,hogy Toákra akar vadászni,és még egy ma is aktív Sötét Vadász.

A Matorán Univerzum megmaradt lakóival együtt Forgót is Spehrus Magnára evakuálták.

Levegő Toaként Forgó képes volt irányítani és felszívni a Levegőt.

A balesete után elvesztette az Elemi Erőit,és ma képes a levegőt maga körül rendkívül mérgezővé változtatni. Emellett elszédítheti ellenfeleit egy pillantással.

Eszközök

Forgó most ikergyalukat hord,amelyek képesek Rhotuka kilövésére,és erőiknél fogva az ellenség elveszíti az egyensúlyát. A fegyverek kombinálásával olyan Rhotuka keletkezik,amelyik egyenesen kómába taszítja az ellenfelet. A puszta erőből képes ezekre a támadásokra,de túl nagy mennyiség használata esetén Forgó is ugyanúgy kómába kerülhet.

Apróságok Szerkesztés

  • Forgót Joshua Guthrie alkotta meg.

Megjelenések Szerkesztés

  • BIONICLE:Fejlesztett Enciklopédia

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki