Fandom

BIONICLE Wiki

Földalatti

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
„Döbbenten és bánatsújta agyta el a szigetet a Sötét Vadászokkal a háború végén. Azóta engem szogál,és bizonyította tehetségét a Toa vadászatban.”
- Az Árnyékos,Sötét Vadászok

„Földalatti” egy tehetséges Sötét Vadász bérgyilkos.

Életrajz Szerkesztés

Set Földalatti.png

Földalatti

Sok évvel ezelőtt,amikor a Toa/Sötét Vadász háború még javában dúlt Metru Nui földjén,egy Onu-Matorán Archívum egy új szegletének építésében segédkezett egy Ga-Metru alatti alagútban,mikor az barlang mennyezete leomlott. Mutáló vegyi anyagok ömlöttek az építési területre a fölötte található laboratóriumból,és ezeknek egy része ráömlött a matoránra,és a jelenlegi,eltorzult alakjába változtatta.

Mikor végül előkerült a romok alól,az új külseje megrémítette a barátait. Kétségbeesésében elhagyta a várost a Sötét Vadászokkal,és azóta is a szervezetet szolgálja.

Jelenleg is aktív,és az Árnyékos nemrég felkérte egy misszióra,amelynek célja szövetségkötés egy csapat Fagytelussal. Az Árnyékos szerint Földalatti egyike a kevés létező,még a Fagytelusoknál is rondább teremtményeknek,ezért ő a tökéletes személy a feladatra.

Földalatti is részt vett a tömeges evakuálásban a Matorán Univerzumból Teridax halála után.

Földalatti képes bármit szétbomlasztani,amihez hozzáér. Ideiglenesen hipnotizálhatja ellenfeleit a puszta pillantásával. A Metru Nuin történt baleset a mutációjának egy jelentős részét is előidézte: olyan szintre növelte Földalatti hallását,hogy a leghalkabb zaj is fájdalmas számára,ezért egy olyan páncéllal van felszerelve,amely tompítja a hangokat,habár még így is igyekszik elkerülni a Hang Toákat.

Érdekességek Szerkesztés

  • Földalattit Paul Fischer alkotta meg.

Megjelenések Szerkesztés

  • BIONICLE: Sötét Vadászok
  • Kibővített BIONICLE Enciklopédia

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki