Fandom

BIONICLE Wiki

Eredeti

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Mostanra elviselem,mert nagyon elégedett vagyok vele. De ha egyszer elunom a különcködését,létezése hirtelen véget ér majd.”
-Az Árnyékos,Sötét Vadászok

"Eredeti" egy erős akaratú és fáradtságos Sötét Vadász.

Életrajz Szerkesztés

Set Eredeti.png

Eredeti

Eredeti egy törzsből való,amelynek földjét Visorakok pusztították el. Eredeti egy kis túlélőcsapatot vezetett a pókszerű rahik ellen. Az Árnyékos később összeszedte a csaapat tagjait,és ezután elárulta a Visoraknak a maradék lakos helyét.

Eredeti korábban elutasított minden más Vadász által javasolt biomechanikus szövetet,megmentve egy kis bénító eszközt a bőre alatt. Mint Gyűjtő,ő is szeret trófeákat gyűjteni az áldozataitól. Rövid idő után elkezdte sorban visszautasítani a küldetéseket,így nem várhatott jó díszekre sem. Olyan erős érzéke van az igazságszolgáltatáshoz,hogy gyakran a megbízót vadássza le a préda helyett.

Jelenleg is aktív,és egyike azoknak a Sötét Vadászoknak,akik társ nélkül indullnak misszióikra.

Miután Teridax meghalt,Eredeti elhagyta a Nagy Robot testet.

Toa Császárság-Alternatív Univerzum

Ebben az alternatív univerzumban Eredeti egyike azoknak az ismert Sötét Vadászoknak,akik a Tuyet elleni lázadó csapat tagjai voltak. A Colosseum előtti csatában Eredeti megölte Tahut,de Gali egy áthatolhatatlan vízgömböt hozott létre a feje körül,és megfulladt.

Eredeti nagy tudással rendelkezik,ezen kívül nagyon gyors és erős. Sok Sötét Vadászzal ellentétben igazságos is.

Eszközök

Eredeti egy lándzsát és egy olyan eszközt hord magánál,amelyek bénulást okoznak,de csak támogatásként használja őket.

Érdekességek Szerkesztés

  • Eredetit Peter Dolan alkotta meg.

Megjelenések Szerkesztés

  • Sötét Tükör(egy alternatív univerzumban)
  • BIONICLE:Kibővített Enciklopédia

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki