Fandom

BIONICLE Wiki

Eltűnő

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Néhányan a Sötét Vadászok soraiból vakon hűek,eléggé hatásosak ahhoz,hogy állandó munkákkat kapjanak,és gondolkodás nélkül hajlandóak követni a parancsokat,ameddig megkapják a fizetésüket,és a lehetőséget a gyilkolásra. És aztán vannak olyanok,mint Eltűnő.”
-Az Árnyékos,Sötét Vadászok

„Eltűnő” egy önfejű Sötét Vadász,aki feltehetően a Makuta Testvériségnek dolgozott.

Életrajz Szerkesztés

Fájl:Set Eltűnő.png

Eltűnő független és akaratos természete miatt az Árnyékos lojálisabb Sötét Vadászokat társított hozzá,akik szemmel tarthatják,csakúgy,mint ő annak idején az áruló Nidhikit. Ezek a tagok mind rejtélyes halált haltak az Eltűnővel végzett küldetéseiken. Valójában Eltűnőt kivégzéssel büntették volna a viselkedéséért,de mióta rendkívül hatásos alkalmazott,és eredményeket produkál,az Árnyékos élni hagyja.

Nem rég a Sötét Vadászok vezetője gyanakodni kezdett Eltűnőre,hogy esetleg a Makuta Testvériségnek dolgozik,ezért elküldte a legközelebbi Makuta erődbe információkat szereni. Eltűnő küldetését egy másik Sötét Vadász is szemmel tartotta,és egy harmadik pedig mindkettejüket.

Eltűnőt a Matorán Univerzum életben maradt lakóival Spherus Magnára evakuálták Teridax halála után a Nagy Robot Testéből.

Eltűnő független,erős és engedetlen,olyannyira,hogy a Makuta Testvériség kettős ügynökének hitték.

Eltűnő képes interdimenzionális kapukat nyitni,amelyeken keresztül átsétálhat,utazhat nagy távolságokat egy szempillantás alatt,hirtelen felbukkanva,hogy eltűntesse a megfigyelőjét. Habár ezeken a kapunkon át nem képes utazni más dimenziókba. Dimenziós hullámok létrehozására is képes,amelyekkel elnyelheti az energiákat. Ezeket bármeddig képes fogva tartani,majd elengedni. Sokszor az ellenfeleit a saját erejükkel győzte le.

Eszközök

Eltűnő egy lándzsát hord magánál,amelyről többen azt hiszik,ez adja neki a dimenziós utazás képességét,de ő nem hajlandó elárulni,valójában mi az igazság.

Érdekességek Szerkesztés

  • Eltűnőt Johnathan Mastron építette meg.
  • Az Árnyékos gyanakvása ellenére Eltűnő sosem dolgozott a Makuta Testvériségnek.

Megjelenések Szerkesztés

  • BIONICLE:Kibővített Enciklopédia

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki