Fandom

BIONICLE Wiki

Eliminátor

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„A mérhetetlen ereje ellenére mindig megvan rá az esély,hogy a bajtársai egyszer összefognak ellene,és megpróbálnak végezni vele.”
-Az Árnyékos,Sötét Vadászok

Eliminátor egy Sötét Vadász,akinek elsődleges feladata az alkalmatlannak vélt Sötét Vadászok kiiktatása.

Életrajz Szerkesztés

Nagyjából 1000 évvel ezelőtt Makuta Teridax felbérelte Eliminátort,Nidhikit és Krekkát,hogy szolgálják őt Metru Nuin. Dume Turaga álcájában Teridax elküldte a Toa Mangai tagjait a szigetvároson kívülre különféle küldetésekre,ahol Eliminátor végezhetett velük. Az egyik ilyen küldetésben érintett volt két Toa Mangai és egy korábbi krónikás,Kodan. A tengerparti átjárónál Eliminátor megölte őket,másodszorra Toa Nahot,és végül Kodant is. A mészárlás után hátrahagyta az egyik Toa Kakama Kanohiját.

Eliminátor később új feladatot kapott,ezúttal a saját szervezetétől. Meg kellett ölnie egy elbukott Sötét Vadászt. Ha egy Sötét Vadász kudarcot vallott,Eliminátor feladata volt felkutatni és megölni őt,és végrehajtani helyette a küldetést. Emiatt a többi Sötét Vadász kerüli és megveti őt. Ez a gyűlölet akkora méretű,hogy az Árnyékos távol tartotta őt Odinától,attól tartva,hogy a társai egyszer végeznek vele.

Miután a Nagy Szellem Robot súlyosan megrongálódott,és Teridax meghalt,Eliminátor a Matorán Univerzum többi túlélőjével együtt az újraalakult Spherus Magnára menekült.

Eliminátor nagyon gyors,és mozgékony. Képek árnyékokat vonzani a testéhez,így sötétebb területeken alig venni észre.

Eszközök

Eliminátor négy Kanoka kilövőt,amelyekből akarata szerint lőhet korongokat. Emellett képes kombinálni és így hasznosítani erőit,kibocsátva a létrejött energiát fénysugár formájában a borotvaéles pengéin keresztül.

Érdekességek Szerkesztés

  • Eliminátort Rob Drabkowski építette meg.
  • Eliminátor arcán úgy tűnik,mintha egy Kranát viselne,de valójában ezek a természetes vonásai.

Megjelenések Szerkesztés

  • BIONICLE: Sötét Vadászok
  • BIONICLE Kibővített enciklopédia

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki