Fandom

BIONICLE Wiki

Csöndes

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

"Csöndes nem egy átlagos tolvaj vagy egy hajcsár. Csöndes egy jól képzett kém,akinek első számú feladata Toák,Matoránok és Makuták elrablása,akik esetleg veszélyt jelentenek a Sötét Vadászokra."
- Az Árnyékos,Sötét Vadászok

„Csöndes” egy rablásra szakosodott Sötét Vadász.

Életrajz Szerkesztés

Set Csöndes.png

Csöndes

A Makuta Testvériség elleni háború előtt Roodaka talált rá,és Rhotuka korongjával jelenlegi állapotába mutálta őt. Ezután ajándékként átadta a Sötét Vadászoknak,akik bevették maguk közé,és kiképezték.

Csöndes a gyors,tiszta és halk rablásokra szakosodott legyen szó akár Toáról,Turagáról, Matoránról vagy akár a Makuta Testvériség ügynökeiről. Képes volt könnyedén besurranni jól őrzött erődítményekbe és szigetekre,majd villámgyorsan elmenekülni az áldozatával. Lopakodó képességeit Odina szigetén is előszeretettel használta,és ilyenkor egy Sötét Vadász sem tudta megmondani,hol tartózkodik.

Csöndest a Matoran Univerzum többi túlélőjével együtt Bara Magnára evakuálták Teridax halála után.

Csöndes természetes képessége,hogy képes létrehozni egy mezőt maga körül,mely elnyeli a hangokat,lehetővé téve számára,hogy észrevétlenül mozoghasson. A mező megközelítőleg 3 láb(0,91 méter vagy 0,66 bio) távolságra terjed ki a teste körül,így segítségével hang nélkül képes elkapni és megölni bárkit.

Eszközök

Csöndes általában lopakodásra is alkalmas nehézpáncélt visel,és egy kétágú pengét hord az alkarján. Végezetül pedig egy fagyasztó erővel ellátott koronglövőt használ a titkos meneküléshez.

Érdekességek Szerkesztés

Csöndest egy BZPower tag,David Taut építette meg.

Megjelenések Szerkesztés

BIONICLE: Kibővített Enciklopédia(csak említve)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki