Fandom

BIONICLE Wiki

Command Toa Nuparu

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Set CommandTN.png

Command Toa Nuparu

A Command Toa Nuparu egy onilne játék,ahol a játékosnak el kell térítenie különféle ellenséges lövedékeket Nuparu Borotvaszélű Protoacél Pajzsával. Összesen hat szintből áll a játék. Ha már elegendő lövedéket térített el,a játékos megszerez egy Cordak rakétát,és a következő szintre jut. Ha pedig az összes rakéta megvan,megjelenik egy győzelmi képernyő,majd a játékos visszatérhet a főmenübe. Ezen kívül kap egy kódot is,amivel újrajátszás esetén aktiválható az Ignika. Ha a játékos veszít,egy másik jelenet következik,ahol Nuparut legyőzik,és kód nélkül jelenik meg a főmenü.

Játszás Szerkesztés

Set CTNgameplay.png

Játszás

A játék egy olyan jelenettel indul,ahol Nuparu épp a Veremben sétál,mikor Maxilos megpróbál rálőni a Cordak Forgóágyújával. Nuparu gyorsan felemeli a pajzsát,és visszafordítja a lövedéket Maxilosra. A játékban többszörös Carapar,Ehlek és Maxilos ellenfelek Pilipokat vagy fekete golyókat lőnek Nuparura. Ha ezeket a lövedékeket kivédi,és azok visszatámadnak az ellenségre,sikoltással felenek rá,és többször villódznak tőle. Ha a játékos megszerzi mind a hat Cordak rakétát,egy olyan jelenet lesz látható,ahol Nuprau egy ütött-kopott és felettébb dühös Maxilosra tüzel a Cordak Forgóágyújával.

Irányítás Szerkesztés

  • Egér- Megváltoztatja Nuprau Borotvaszélű Protoacél Pajzsának irányát.

Ellenségek Szerkesztés

Két típusú ellenség van.

  • Az elős a Barraki. Képesek fekete buborékokat lőni,melyek lepattannak minden általuk érintett felszínről,vagy Tengeri Polipokat lőnek,amelyek egyenesen Nuparu felé repülnek,és érintkezéskor felrobbannak.
  • A második típusú ellenfél a Maxlios,aki Cordak rakétákat lő. Ezek a rakéták érintkezésre robbannak.

Minden lővedék kivédhető Nuparu Borotvaszélű Protoacél Pajzsával,habár a Cordak Rakétákat csak a pajzs szélével védheti ki. Ha ezek közül egy eltalál egy ellenfelet,az ideiglenesen elkábul.

Csalások Szerkesztés

Az Élet Maszkja kód WSP. Ha ezt aktiválták,amikor Nuparu sebzést kap,ideiglenesen érzékelhetetlenné válik,és ennél fogva sebezhetetlenné.

Az 1,2,3 és 4 gombokat azonos időben lenyomva a játék bármelyik szintéj aktiválja a cheat módot. Miután aktiválódott,a különféle számok lenyomásával előhozhatók a különféle csalások.

1. Szint megnyerése

2. Szint újrakezdése

3. Életfeltöltés

4. Ignika aktiválása

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki