BIONICLE Wiki

Command The Toa Mahri - Az utolsó kihívás

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Command The Toa Mahri-Az Utolsó Kihívás egy online játék,amiben az összes Toa Mahri játszható karakter,és ez volt az utolsó,2007-ben megjelent játék.

Set CTMTFC.png

Command The Toa Mahri

Játszás Szerkesztés

A játékosok bármelyik Toával játszhatják azok külön szintjein,és megválaszthatják a sorrendet,ahogyan a szintek következnek. Mindegyik szint csak egyszer játszható,tekintet nélkül arra,hogy a játékos nyer vagy veszít. Ha egy szintet sikeresen teljesít,elérhető lesz egy Cordak rakéta. Ha veszít,akkor sincs semmi veszve,és visszatér a főmenübe. Habár abban az esetben,ha az összes Toa elbukik a saját szintjén,a játékos visszakerül a főmenübe,bármi más jelenet nélkül. Amint az összesszintet megpróbálta,a játékos által győzelemre vezetett Toák egyesülnek,és tüzet nyitnak a Kőlánc bizonyos pontjaira. A játékosnak ezekbe a gyűrűkbe kell kattintani,ekkor a Kőlánc sérül. A normál Toa által elérhető támadások mellett az előző szinteken begyűjtött Cordak rakéták is használhatóa. Ezek sokkal nagyobb sebzést okoznak. Időszakosan a célpontgyűrűk elmozdulnak A játék véget ér,amint az idő elfogy,függetlenül attól,mennyi van elpusztítva a Kőláncból.

Set CTMTFCGameplay.png

Játszás

Ha játékos nem sebzi eléggé a Kőláncot még időben,a Toa Mahri megpróbálja leválasztani a Kőláncot,ekkor egy közeli képet mutatnak Hewkiiról,és az érkező Barrakik tüzet nyitnak a Toákra. Amikor a játék megjelent,Teridax(aki Maxilos páncéljában lakott) volt látható ezután,az Ignikával az arcán. Ezt a jelenetet azóta törölték.

Ha a játékos sikeresen elég kárt tesz a Kőláncban még mielőtt elfogyna az idő,a Kőlánc felrobban,előidézve ezzel Voya Nui elsüllyedését. A Barrakik menekülnek a zuhanó szigettől,a Toa Mahri pedig követi azt a Déli Kontinensig,ahol Matoro felteszi az Élet Maszkját.

Irányítás Szerkesztés

Az első hat szintet az irányítás megegyezik a korábbi játékokéval. A hetedik szint irányítása:

  • Egér-Célzás
  • Bal kattintás-Cordak lövése
  • Bal egérgomb lenyomva tartása majd elenfgedése-Betölti és kilövi a nagy Cordak rakétákat(a nagy Cordak rakéták csak egyszer használhatók,ész számuk megegyezik a korábbi győztes szintekével)

Csalások Szerkesztés

Az 1,2,3 és 4 gombokat azonos időben lenyomva a játék bármelyik szintéj aktiválja a cheat módot. Miután aktiválódott,a különféle számok lenyomásával előhozhatók a különféle csalások.

1. Szint megnyerése

2. Szint újrakezdése

3. Életfeltöltés

4. Ignika aktiválása

Apróságok Szerkesztés

Set Maxilos Ignika.png

A törölt jelenet

  • Eredetileg ha a játékos veszített,a befejező jelenet hosszabb volt,mutatta Maxilost,arcán az Ignikával. Ezt a jelenetet nem sokkal a játék megjelenése után törölték.
  • A többi Command Toa Mahri játékokkal ellentétben ennek a játéknak nincs kódja,ami aktiválja az Ignikát,amikor a játékos újra jászik.
  • A játékot a TLC számára a 4t2 Stúdió készítette.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki