Fandom

BIONICLE Wiki

Chiara

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Chiara egy Villámlás Toa, akit arra osztottak be, hogy találja meg a Nagy Lényeket.

Életrajz Szerkesztés

Chiara egy Villámlás Matorán, aki Toává válása után egyedül utazott.

A Visorák invázió közben, beszökött a táborukba és árammal töltötte meg a Kolónia Drónokat. Ennek következtében, amikor a Visorákra került a sor A Kolónia Drónok energiái helyett áramot kebeleztek be.Ez okozta a Visorák szétszórtságát és a felfedezett új élelmiszerforrást, amely adott egy lehetőséget Chiarának, hogy levadásszon és megöljön legalább ötven pókot.

Spherus Magna

Teridax bukása után, Chiara otthagyta a Matoran Univerzumot és a Spherus Magnára költözött. Onua, Tahu, és Gali felvették Chiarát valamint Orde és Zaria Toát, hogy Mata Nui kérését tiszteletben tartva felkutassák a Nagy Lényeket.Onua elkezdte magyarázni a küldetést, de Orde olvasott az elméjében, és nyilatkozott a küldetésről, ez bosszantotta Chiarát, aki egy elektromos sugárral válaszolt. A kettejük közti küzdelmet Zaria állította meg úgy, hogy a leültette őket. Amikor Chiara és Orde megemlítették, hogy nem ismerik a terepet, Gelu előjött, és kiderült, hogy ő lenne a vezetőjük az út során. Gelu és Orde össze csaptak azon, hogy-hogy használja az elemi erejét, de félbeszakította őket Chiara, egy villámmal.

Mint Villámlás Toa, Chiara képes létrehozni, irányítani és elnyelni az elektromos energiát.

Chiara magányos, ami szokatlan egy Villámlás Toánál, inkább egyedül dolgozik és nem dinamikus csapatban.

Maszk és Eszköz Szerkesztés

Chiara egy Volitak Kanohit visel, ami megengedi neki, hogy úgy mozogjon, hogy teljesen látatlan és félig hallhatatlan legyen.

Megjelenések Szerkesztés

-The Yesterday Quest(első megjelenés)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki