Fandom

BIONICLE Wiki

Branar

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

"Elnevezett harcosként jól ismerte a veszélyes helyzeteket vagy megbízásokat,melyek megkövetelték,hogy bemocskolja páncélos kezeit."
-Narrátor,A Skrall birodalom

Branar egy Skrall harcos,aki cselekedetei eredményeként nevet kapott.

Életrajz Szerkesztés

Set Branar.png

Branar

Branar,mint a legtöbb Skrall,elszakadt a szülőföldjétől A Széttörés bekövetkezése után,melynek következményeként Bara Magna kivált Spherus Magnából. Miközben új lakóterületet kerestek a törzs számára,Branar és harcosai az alakváltó Baterrák támadásának áldozatai lettek. Branar azonban megtudta védeni magát az ellenségtől,majd visszatért a táborba,és beszámolt az eseményről. Az igyekezetei jutalmául Tuma a Branar nevet adta a harcosnak. a Baterra folyamatosan ismétlődő támadásai miatt a Skrall hamarosan délre vándorolt Roxtus városa felé.

A közelmúltban Branar részt vett a havi Baterra felderítő hadjáratban. Amikor egy csalinak használt Voroxot holtan találtak,branar megparancsolta,hogy engedjék el a többit. A maradék Vorox így épségben elmenekült még a váratlan esemény előtt. Mikor Branar hátrafordult a vadállat halált balesetnek vélve,az őt kísérő Skrall őrjárat tagjai is mind lemészárolva feküdtek a földön. a hadvezér rájött,hogy a Baterra élve hagyta őt a törzs figyelmeztetése céljából,ezért Sziklaparipája hátán gyorsan Roxtusba lovagolt.

A hírek miatt aggodalmaskodva Tuma előre hozta a későbbre eltervezett támadást Atero ellen. Branar is csatlakozott az ostromra készülő sereghez,amely a következő nap megrohamozta,majd sikeresen elfolglalta a várost.

Jóval később Bara Magna egyesült törzsei megtámadták Roxtust,a harcban Branar a Skrallok és Csontvadászok oldalán küzdött. A csata azonban az ő vereségükkel zárult,így a pusztaságba száműzték őket.

Branar egy képzett és bátor harcos,nevét elismerésül kapta Tumától.

Fegyverek

Branar Skrall törzsi jelképpel díszdített kardot és Fűrészpenge élű pajzsot hord,ütközetekben pedig Thornax indító is látható a kezében.

Megjelenések Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki