BIONICLE Wiki

Barraki Platform Játék

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Set BPG.png

A Barraki Platform Játék(vagy egyszerűen Barraki Játék) egy online játék,amelyben a játékos Mahri Nui Matoranokkal és Hydrukákkal harcol,miközben arany maszkokat keres(amelyek külsőre olyanok,mint a Kanohi Ignika). A játékban három játszható karakter van:Pridak,Kalmah és Mantax. Minden karakternek különböző értékei vannak.

Irányítás Szerkesztés

  • Space billentyű – Támadás
  • Jobb/Bal – Jobbra és balra haladás
  • Up – Felfelé ugrás
  • Ctrl – Poliplövő használata

Játszás Szerkesztés

Set BPGgameplay.png

Játszás

A játék elején ki kell választani a három Barraki közül egyet,amelyikkel a játékos játszani akar. A játékban a légcsatornákon keresztül fentebbi szintekre lehet eljutni,legyőzve Matoránokat és Hydrukákat útközben. Habár könnyedén legyőzhetőek,mindegyik ellenfél Szilárd Levegőbuborékokat lőnek. A Szilárd Levegőbuborékok visszaüthetők a kézi fegyver időszerű használatával. A Polipok a szinteken elszórva találhatók,és a játékos felveheti őket lövedékként használva. Használat után újra begyűjthetőek és használhatóak is.

Csalások Szerkesztés

Ebben a játékban is lehetőség van csalásra. A játékosnak be kell írnia a következő csalásokat,majd entert nyomni:

Set BPGKalmah.png

Kalmah a serpenyővel

  • iddqd – Sérthetetlenné teszi a játékost. Az enter újra megnyomásával deaktiválható.
  • idkfa – Teljesen feltölti az életerőt,és ad egy Polipot.
  • idclev – Ugrás a következő szintre.
  • idseppuku – Egy élet elvesztése.
  • idwmb – Minden ellenfél legyőzése.
  • idburgerburger – Kalmah fegyverét egy serpenyőre változtatja(ez a kód másik Barrakinál nem működik)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki