Fandom

BIONICLE Wiki

Barbár

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Barbár egy Visorak méregtől mutálódott,erőteljes Sötét Vadász.

Életrajz Szerkesztés

Set Savage.png

Barbár Sötét Vadászként

Barbár valaha Toa volt,akit a Visorakok elfogtak,és egy szörnyeteggé,Toa-Rahi keverékké mutálták. Később sikerült kiszabadulnia,és visszatért a társaihoz,de egyikük sem ismerte fel. A külsejét látva ledöbbentek,és megtámadták. Barbár átalakulása felgyorsult,elvesztette a fejét,és halálos sebeket ejtett a társain.

Az Árnyékos egyszer rávette Barbárt,hogy Sötét Vadász legyen. Barbár volt társairól azt mondta,féltékenyek voltak,és hagyták őt átalakulni. Amikor utoljára látták,megint alkalmatlan volt a munkára egy olyan dühroham miatt,amelyet az átalakulása váltott ki belőle.

Toa Hordikaként Barbát gyakran Rahi jellegű kényszereket érez,és kerülgeti az őrület. Ha egy ilyen bekövetkezik,speciális cellába zárják,így nem sebesíti meg magát sem,a társait sem és épületeket sem. A rongálások,amiket Barbár az őt fogva tartó cellának okoz,levonják a fizetségéből.

Eszközök

Barbár tripla karmokat visel,amelyek képesek cseppfolyósítani a szilárd anyagokat is. Emellett Rhotuka kilövője is van,amely lebénítja az ellenfelet.

Érdekességek Szerkesztés

  • Barbárt C. J. Konopka alkotta meg.

Megjelenések Szerkesztés

  • BIONICLE:Ki8bővített enciklopédia

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki