Fandom

BIONICLE Wiki

Bűvész

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„A Sötét Vadászok fölötti hatalomra áhítozik,nem tudva,hogy az én varázserőm felülmúlja az övét…messze felülmúlja.”
-Az Árnyékos,Sötét Vadászok

„Bűvész” egy becsvágyó Sötét Vadász.

Életrajz Szerkesztés

Set Bűvész.png

Bűvész

Bűvész valaha erőkkel látta el egy távoli sziget matoránjait fejlett technológiát alkalmazva,amit varázslatnak nevezett. Ezt nagy tettek megvalósítására használta,melyek azelőtt lehetetlennek tűntek,így harcos király lett a földön. Ám képtelen volt növelni a birodalmát és erejét,mivel a követői nem voltak elég erősek már földek meghódítására. Ezért mikor az Árnyékos felajánlotta neki,hogy csatlakozzon a Sötét Vadászokhoz,gyorsan elfogadta az ajánlatot.

Habár a módszerei már ismertek voltak a Vadászok előtt,tovább építette hírnevét,misztikus erőkkel állt kapcsolatban,és drámai módon teljesítette küldetéseit,összezavarva másokat,ezáltal azok nem tudták,miként hajtotta végre őket. Mint sokan mások,ő is a Sötét Vadászok fölötti uralomra vágyik. Jelenleg kómában van,miután megpróbálta elszívni Stlet Makutájának erejét a Rhotukája segítségével,ám nem bírta az erőt,így túlterhelte vele magát.

Bűvész erőteljes mentális erőkkel bír. Rhotukája képes ideiglenesen elszívni mások erejét,és azt a saját testébe szivárgotatni,habár ezen erő csupán meghatározott mennyiségét képes használni. Erősen gyűlöli a vizet.

Eszközök

Bűvész egy dezintegráló botot hord magával,és van egy Rhotuka kilövője is.

Érdekességek Szerkesztés

  • Bűvészt Stephen Ramberg alkotta meg.

Megjelenések Szerkesztés

  • BIONICLE:Kibővített enciklopédia

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki