Fandom

BIONICLE Wiki

Az Útvesztő Völgye

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Az Útvesztő Völgye egy ősi Nagy Lény erőd, Bara Magnán.

Utvesztovolgy.png

Az Útvesztő Völgye

TörténelemSzerkesztés

A történelemben az Útvesztő Völgye szolgált minden Nagy Lény bázisaként, Spherus Magnán. Itt kovácsolták ki a Kanohi Ignikát, a biztonságos Nagy Szellem projekt részeként. A Széttörés után azonnal elhagyták az erődöt, mikor az a legnagyobb bolygódarab részévé vált, melyet együttesen Bara Magnának hívtak.

A Baterra támadása után, a Skrallok a Fekete Tüske-hegységbe vándorlás közben az útvesztőben is csatáztak. Ez majdnem mindig a Baterra győzelmével zárult, ami a Skrall arra ösztönözte,hogy még délebbre menyjen .

Tuma, Stronius és a Skrall Nővérek találkozása után, a nők elhatározták ,hogy betörnek az erődtoronyba, azt remélve, hogy megtalálják Angonce-t aki egyik tagjuknak egykor hatalmas mentális erőt adott .

Matanuiesutveszto.png

Mata Nui az erődtorony előtt.

Míg Mata Nui elindult útjára a Völgy felé, összefutott egy Dzsungel Agorival aki éppen második expedícióján volt, így együtt keresték az információt, hogy hogyan szerezeti vissza Mata Nui a hatalmát robot teste fölött, mely a Matorán Univerzumot uralja. Miként a labirintus védelmi rendszerén vergődött át, köztük elemi erejű csapdák, Thornax indítók áradata , melyet pajzsával elpusztított. Miután megérkezett a Vulákánoz az útvesztő közepében, Mata Nui elhatározta, hogy bejut és megszerzi magának a tudást.

A Nagy Vulkánban, Mata Nui egy fémdobozt talált ami az erőforrást tartalmazta, hogy feltöltse a robotot amit az Agorik otthonukká tettek. Elhagyta a labirintust és visszaindult délre.

TájSzerkesztés

Az Útvesztő Völgye nem csak egy labirintus hanem egy földből kiemelkedő félgömb melyen látszik a Skrall Pajzs szimbóluma.

Nagy VulkánSzerkesztés

Matanuisagautveszto.jpg

Mata Nui és Tarduk a Nagy Vulkánban.

A Nagy Vulkán az Útvesztő közepében nyugszik és magasan kiemelkedik a fölből . Még sohasem tört ki de gyakran látnak füstöt fölszállni belőle . A Matorán Univerzum erőforrásának másolata itt található és ezenkívül információk a Vörös Csillagról és Mata Nui küldetéséről. Itt még a napnál is forróbb kohó találhatóak melyeket a Kanohi Ignika készítésénél is használtak.

Skrallpajzsabra.png

Az útvesztő szimbóluma.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki