Fandom

BIONICLE Wiki

Axalara T9

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Az Axalara T9 egy jármű,amit Arthaka készített.

Történet Szerkesztés

Az Axalara T9-et a Codrexben tárolták a Rockoh T3-mal és a Jetrax T6-tal együtt. Miután a Toa Nuva belépett a Codrexbe,Onua akaratán kívül rásegített a járművek felbukkanására. Lewa fedezte fel elsőnek az Axalarát,majd röviddel ezután Antroz jelenléte is kitudódott,és közben ellopta a Jetrax T6-ot. Pohatu azonnal üldözőbe vette a Rockoh T3-mal,sőt Lewa is hamarosan követte az Axalara T9-cel. Mikor a Rockoh T3-at lelőtték,Lewa elhatározta,hogy belerohan a Jetraxba. Bitil közben a környéken ügyködött,és a lézerlátása az Axalara páncéljának egy részét lenyírta.

Pohau és Lewa már azon voltak,hogy összeütköznek a Jetrax T6-tal,de Antroz teleportálta magát a pilótafülkéből. Kopaka jégkorlátokkal sikeresen megállította a járműveket,és átvette a Jetrax T6 irányítását. Amikor az Energiaviharok előjele megérkezett,a három jármű a Toa Nuva és Takanuva segítségére volt a menekülésben. Sikeresen eljutottak Metru Nuira,ahol a Makuta Testvériség serege pusztított. A járművek és pilótáik csatlakoztak a harchoz,és legyőzték a Testvériség seregeit. A három járművet később Arthaka Karda Nuiba teleportálta vissza.

Jellemzők Szerkesztés

Az összes jármű közül az Axalara T9 a legerősebb. Páros Midak Églövővel és Hármas Ciklon Fullánkkal van felszerelve,utóbbi lézerrel és energiamező-kapacitással rendelkezik. A jármű dupla erősítésű,24 hüvelyk vastag Protosteel páncél borítja,és a fegyverei is ebből készültek. Hét millió jelentősebb szúrás befolyásolhatja a T9 motorját.

Készlet leírás Szerkesztés

Az Axalara T9 2008 második félévében jelent meg a nagy dobozos készletek egyikeként. 693 darabból áll a készlet,ebből 36 Lewa megépítéséhez kell,a maradék a járműhöz. Lewa új Adaptív Páncéljában található a készletben. A tripla karok egy kerék forgatása következtében szétnyílnak és összecsukódnak,miközben a másik pár kerék forgatásával a jármű elején kinyitható és becsukható négy oldalpanel,amelyek alatt a Midak Églövők rejtőznek. A jármű alsóbb oldalain nagyobb kereke forgatásával működésbe hozhatók az Axalara leszállótalpai. Egy kar a jármű aljára erősítve a játszásban segít. Az Axalara T9 52 cm hosszú és 30 cm magas.

Apróságok Szerkesztés

  • Az Axalara T9 megnyerte a Francia Játék Nagydíj versenyt 2008-ban.

Megjelenések Szerkesztés

  • 14.képregény:Végjáték
  • Takanuva Blog
  • A Végső Küzdelem Animáció
  • 15.képregény:Mata Nui felemelkedése
  • BIONICLE Legendák 11:A Végső Küzdelem
  • Végzet háború
  • BIONICLE Mistika(nem valós megjelenés)
  • 2008 jármű reklámanimáció

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki