Fandom

BIONICLE Wiki

Atakus

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

"Bara Magnán így szól a mondás:"Ha nem utálod Atakust,még soha nem találkozhattál vele."
-Narrátor,Mata Nui útmuatója Bara Magnán

Atakus a Szikla törzs egyik Agorija,aki a Skrallt szolgálja.

Életrajz Szerkesztés

Set Atakus.png

Atakus a pusztaságban

A Skrallok északi vándorlását megelőzően Atakus a Szikla törzs utolsó erődítményében dolgozott a Fekete Tüske Hegy északi részén. Kapuőr volt,és egyszer nagyot hibázott. Beengedett egy farönköket szállító szekeret az erődbe,ám a fák valójában számtalan álcázott Baterra teste volt, akik odabent gyors mészárlásba kezdtek.

Az ebből következő csata után Atakus vette kézbe a megmaradt Szikla Agorik vezetését,és délre vonultak a szintén menetelő Skrall hadseregbe.

Mikor a törzs letelepedett Roxtusban, Atakus különféle munkákat vállalt. Elsőnek az Aréna párbajok idején a Skrall asszisztense volt, később folytatta régi munkáját Roxtus kapuinál, mellette pedig Tuma szóvivője lett. Atakus egyszer találkozott egy foglyukkal, Metussal, aki felajánlotta,hogy segít a Szikla Törzsnek a küzdelmekben. Tuma eleinte kételkedett a szavában,ezért kijelölte Atakust, tesztelje az Agori hűségét.

Atakus elkísért egy Skrall egy viadalra Vulcanus arénájába. a meccs megnyerése után a Skrall találkozott Metussal, Atakus pedig visszatért Roxtusba.

A városban belebotlott egy Raanu által küldött Agoriba, aki a Skrallok segítségét kérte a Csontvadászok elleni harcokhoz. Atakus nyíltan lenézte az Agori kísérletezését, és elmondta, hogy a Skrall hűsége átmeneti és nem ingyenes. Miután fizettek neki nagy mennyiségű Thornaxot, az Agori megkapta Atakus pecsétjét,ezáltal megengedte neki,hogy keressen egy olyan Skrallt,aki megveszi tőle a bélyeget, és bizonyítékul szolgáltatja a Skrallok és Vulcanus között létrejövő szerződésre.

Egy alkalommal Atakus beengedett egy ételt és vizet szállító karavánt Roxtusba, nem tudva Strakkről és Greshről, akik elrejtőztek a szekérben. Miután a két Glatorian elszabadított néhány Spikitet, Atakus megpróbálta a falu bejáratánál feltartóztatni őket. A kísérlete kudarcba fulladt,mikor Strakk nekirontott,és eszméletét vesztette. Atakus részt vett Roxtus csatájában is,ahol a Szikla törzs elbukott, és a pusztaságba száműzték tagjait.

Atakus egy vad és erős harcos,ügyesen védekezik az egyik kardjával,mialatt a másikkal támad. Azonban túlságosan magabiztos,és könnyen veszíthet nála furfangosabb ellenfelektől.

Atakus bálványozza Stroniust,és a legtöbb szabadidejét az elit harcossal tölti remélve,hogy új harci mozdulatokat és trükköket tanulhat. Stronius elviseli a jelenlétét,néha még elfogott Voroxok kínzását is rábízza.

Eszközök

Atakus két Skrall törzsi jelképpel díszített kardot visel,amelyek nem Bara Magnán készültek. Egy titkos raktárban talált rájuk,ahol a Skrall szerint Baterra búvóhely lehet. Atakus büszkén viseli őket.

Készlet leírás Szerkesztés

Atakus egy kis készletként jelent meg 2009 elején. A készlet 13 darabot tartalmazott,ezek közül kettő a sötétben világító részekkel ellátott kard.

Megjelenések Szerkesztés

Set Atakus2.png

Atakus a Glatorian Arena 2-ben

  • Bara Magna titkai
  • 1.képregény:Bara Magna homokja
  • Saját LEGO Hálózati Kampány
  • Az Átkelés
  • BIONICLE:Mata Nui útmutatója Bara Magán(csak említve)
  • Glatorian Arena
  • Galtorian Arena 2

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki