Fandom

BIONICLE Wiki

Amphibax

175pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Ha csak az a hír járja,hogy a közelben van,máris leáll a teljes tengeri közlekedés”
-Az Árnyékos,Sötét Vadászok

Amphibax egy könyörtelen Sötét Vadász,aki tengeri küldetésekre specializálódott.

Életrajz Szerkesztés

Mielőtt a Vadászok tagja lett volna,Amphibax a tengereket járta,és Ehlek seregében szolgált,még a Barrakik száműzetése előtt. Miután Ehleket a Verembe zárták,Amphibax elindult megkeresni,és a vándorlás során elvesztette az egyik kezét.

Miután a Sötét Vadászok bevették maguk közé,tengeri küldetésekre küldték,ami főleg abból állt,hogy a Makuta Testvériség hajóit támadta meg,esetleg Matorán szigeteket rohamozott meg. Utolsó ismert küldetése a Pirakák megfigyelése volt Voya Nui környékén. Nem tudott a Barrakikról,se Mahri Nuiról a sziget alatt,mivel csak a felszínnel foglalkozott. Amint Voya Nui visszatért eredeti helyére,a Déli Kontinens közepébe,Amphibax visszatért Odinára,és várta a következő megbízatást.

Mikor Teridax átvette az uralmat a Matorán Univerzum fölött,egy seregnyi Rahkshit küldött Odina és a Vadászok elpusztítására,de addigra már Xiára települtek,ahol felépítették új bázisukat.

Miután Teridax meghalt,Amphibax és a többi túlélő Spherus Magnára vándorolt,ahol új életet kezdtek.

Amphibax kegyetlensége felér egy Takea cápáéval,gondolkodása egy rablóé. Az Árnyékos első számú embere vízi küldetésekhez.

Amphibax jó úszó a tengereken is,képes nagy mélységekben sokáig kitartani. Szárazföldön ügyesen mászik fára,és gyors futó. Jó hallása és látása van.

Eszközök

Amphibax elvesztett karja helyére tüskés korbácsot erősített,a másik keze karmokban végződik.

Érdekességek Szerkesztés

  • Amphibaxot Wily Reese építette meg.
  • A legtöbb Sötét Vadásszal ellentétben Amphibax neve nem kódnév,hanem az ő eredeti neve.

Megjelenések Szerkesztés

  • BIONICLE: Sötét Vadászok
  • BIONICLE Kibővített enciklopédia
  • BIONICLE :Makuta útmutatója az univerzumról

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki